Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Quark schrieb:
Wat doen jullie moeilijk!? Neem gewoon GEEN auto, geen rijbewijs, en je kan nog overal geraken!!!
Kijk maar naar mij :D
jah maar ik heb geen zin om dit jaar naar wacken te lopen.... ik weet niet hoe jij dat normaal doet... maar ik vind het toch wel makkelijk als wacken niet vooraf word gegaan door een 2weekse trektocht van huis naar wacken :rolleyes:

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.870
8.580
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Nemesiss schrieb:
jah maar ik heb geen zin om dit jaar naar wacken te lopen.... ik weet niet hoe jij dat normaal doet... maar ik vind het toch wel makkelijk als wacken niet vooraf word gegaan door een 2weekse trektocht van huis naar wacken :rolleyes:
Ik huur gewoon 'n chauffeur in. Die gaat dan over vooraangelegde wegen (lees spoorwegen) naar Itzehoe toe, daar staat alweer 'n andere chauffeur op mij te wachten, en die rijdt mij dan naar het festivalterrein.

En hierbij wil ik dus mijn chauffeurs van de NS, NMBS, DB, en de busmaatschappij die in Itzehoe rijdt dan ook hartelijk bedanken voor het willen meenemen van my humble self!!!

:D

Feit is: Ik mag NOOIT autorijden, omdat mijn stok voor de Duitsers 5 cm. te kort is. (ik ben slechtziend) :D

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Quark schrieb:
Ik huur gewoon 'n chauffeur in. Die gaat dan over vooraangelegde wegen (lees spoorwegen) naar Itzehoe toe, daar staat alweer 'n andere chauffeur op mij te wachten, en die rijdt mij dan naar het festivalterrein.

En hierbij wil ik dus mijn chauffeurs van de NS, NMBS, DB, en de busmaatschappij die in Itzehoe rijdt dan ook hartelijk bedanken voor het willen meenemen van my humble self!!!

:D

Feit is: Ik mag NOOIT autorijden, omdat mijn stok voor de Duitsers 5 cm. te kort is. (ik ben slechtziend) :D
aaah de aap is eindelijk uit de mouw.... nou ik heb me theorie nu in iedergeval binnen nu de praktijk nog :p en helaas ik ben de chauffeur die ingehuurd word om te rijden :p

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.870
8.580
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Nemesiss schrieb:
aaah de aap is eindelijk uit de mouw.... nou ik heb me theorie nu in iedergeval binnen nu de praktijk nog :p en helaas ik ben de chauffeur die ingehuurd word om te rijden :p
Als ge dan maar als bijzitter gaat zitten in de loc. Anders kom ik echt niet meer op 't NS-net meer!!! (zijn trouwens toch te duur maar da's 'n ander verhaal)

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Quark schrieb:
Als ge dan maar als bijzitter gaat zitten in de loc. Anders kom ik echt niet meer op 't NS-net meer!!! (zijn trouwens toch te duur maar da's 'n ander verhaal)
daar zat ik laats in.... in de locomotief van de trein... vreemd en ontzettend simpel eigenlijk :p