jah same here... maar blijkbaar wonen die niet in mijn omgevingWinterslaap schrieb:ben dol op grote mannen!!!![]()
![]()

jah same here... maar blijkbaar wonen die niet in mijn omgevingWinterslaap schrieb:ben dol op grote mannen!!!![]()
![]()
1.65m jah... dan scheel je met mij ook 15 cm.... maar gelukkig past er op elk potje een dekseltje....Quark schrieb:Nee, als ik al gezien heb dat je 1.85m bent, dan voel ik me dus echt klein!!! 'k Zen maor 1.65m.
Maar ik val tenminste wel op met m'n stok (die volgens de stoemerikken bij WOA 5 cm. te kort is) en m'n pot op munne kop. (voor 't geval m'n verstand aan 't verschmachten is)
Nemesiss schrieb:1.65m jah... dan scheel je met mij ook 15 cm.... maar gelukkig past er op elk potje een dekseltje....![]()
Kijk 's in de kast in de keuken!! Daar zal vast 'n potje staan!agresionpower schrieb:ow is dat zou? waar is mijn potje dan![]()
geen idee maar die vind je vast wel... en anders iig een tijdlijk potjeagresionpower schrieb:ow is dat zou? waar is mijn potje dan![]()
Ik heb mijn potjes meest in de keuken of in de frigo staan. Ik weet niet waar AP z'n rommel laat, maar ik had 'm al aangeraden van daar 's te gaan zien.Nemesiss schrieb:geen idee maar die vind je vast wel... en anders iig een tijdlijk potje![]()
Quark schrieb:Kijk 's in de kast in de keuken!! Daar zal vast 'n potje staan!![]()
jah en die moet je dus zoeken... dan krijg je dat potje vanzelfagresionpower schrieb:welke kast, welke keuken![]()
Hij zal 't wel nooit leren!Nemesiss schrieb:jah en die moet je dus zoeken... dan krijg je dat potje vanzelf
ik hoop het wel voor hem maar ik heb er een hard hoofd inQuark schrieb:Hij zal 't wel nooit leren!
jah en dan heb je de "nagels lakken en 10 min op je hand zitten" ding ook nog... dat is natuurlijk helemaal speciaal en anders is er vast wel iemand die het voor je wil doen toch?agresionpower schrieb:ach aftrekken is ook lekker![]()