Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
Iscariot schrieb:
heel gezellig daar! Als rasti rostelli komt zorgen de SGP-terroristen wel voor een bommelding daaro (bron: origineel Rijssenaar)
In lucky komen af en toe wel grote concerten. Blind guardian heeft daar niet lang terug ook gestaan. Vraag me af waarom juist daar...?

mja...je moet toch een beetje tegenhangers hebben.... kijk maar bij ons in Katwijk...Scum.... Deicide komt....allemaal mensen voor de deur met folders over hel en verdoemenis...sodom en gemorra.... Deicide komt 1 of 2 jr later...en t werd verboden door de gemeente...ze mochten niet spelen :o

Iscariot

9 Jan. 2002
2.369
0
61
42
Apeldoorn- Netherlands
surf.to
Winterslaap schrieb:
ja de lichtjes waren leuk he! paar leuke vlammetjes...en we zijn ondergesneeuwd...elke keer wordt t idd meer...ik denk dat de heren meer verdienen... 5 jaar terug hadden ze misschien een half zaaltje gehad...ze zijn nu meer popi he...leuk voor hun...minder voor mij...allemaal kleine kinders voor je bek.... of ik word ouder :eek: :D :D

Tja, je moet maar zo denken, vroeger waren wij die kinders (pfff, kben 22, waar hebben we het over! :D) Dat is de toekomst!:)

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Winterslaap schrieb:
mja...je moet toch een beetje tegenhangers hebben.... kijk maar bij ons in Katwijk...Scum.... Deicide komt....allemaal mensen voor de deur met folders over hel en verdoemenis...sodom en gemorra.... Deicide komt 1 of 2 jr later...en t werd verboden door de gemeente...ze mochten niet spelen :o
arg dat kan je niet menen.... waar slaat dit op??? :confused: Alleen omdat ze het niet begrijpen of leuk vinden mag het niet meer.... nou ik snap niets van het geloof en ik vind er ook niets aan... mag dat nu dan ook niet meer?

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.861
8.576
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Nemesiss schrieb:
arg dat kan je niet menen.... waar slaat dit op??? :confused: Alleen omdat ze het niet begrijpen of leuk vinden mag het niet meer.... nou ik snap niets van het geloof en ik vind er ook niets aan... mag dat nu dan ook niet meer?
Volgens de SGP-fascisten mag dat niet nee. Maar ik kom uit Brabant (kunde gij da zien?), en daar zijn we over 't algemeen nie zo flauw als in 't Oost'n (en nu moe'k oppassen, want zo flauw zijn ze ook weer niet in 't Oost'n, maar 't zijn enkele uitzonderingen)

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Quark schrieb:
Volgens de SGP-fascisten mag dat niet nee. Maar ik kom uit Brabant (kunde gij da zien?), en daar zijn we over 't algemeen nie zo flauw als in 't Oost'n (en nu moe'k oppassen, want zo flauw zijn ze ook weer niet in 't Oost'n, maar 't zijn enkele uitzonderingen)
aah hier in het westen heeeeeelemaal nergens last van dus dat valt weer mee ;)

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Winterslaap schrieb:
oo w8 ff....Katwijk (kattuk) IS in t westen he.................. maar wel ZWAAR Christelijk van origine...en daar is dat dus ook gebeurt
ok... zullen we dan al die christelijke mensen opnieuw opvoeden want zo kan het natuurlijk niet... ;)

mijn omgeving valt mee tenminste ik heb nog nooit gehoord dat er optredens niet door mochten gaan. :cool:

Winterslaap

22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
Nemesiss schrieb:
ok... zullen we dan al die christelijke mensen opnieuw opvoeden want zo kan het natuurlijk niet... ;)

mijn omgeving valt mee tenminste ik heb nog nooit gehoord dat er optredens niet door mochten gaan. :cool:

haha....mja ach....dit is Christelijk Kattuk he haha....ik had ook altijd t id om iedereen te HERopvoeden... maar dat mocht niet baten...ik kan lulle als Brugman maarre.....geindoctrineerd heet dat...sukkeltjes...laat maar gaan toch....
waar kom jij vandaan dan?

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Winterslaap schrieb:
haha....mja ach....dit is Christelijk Kattuk he haha....ik had ook altijd t id om iedereen te HERopvoeden... maar dat mocht niet baten...ik kan lulle als Brugman maarre.....geindoctrineerd heet dat...sukkeltjes...laat maar gaan toch....
waar kom jij vandaan dan?
uit het schattig Beverwijk met de zwarte markt...
en jah optredens verbieden gaat hier niet lukken er word namelijk bijna niet opgetreden... jah behalve in de kroeg waar ik werk..

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.861
8.576
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Nemesiss schrieb:
uit het schattig Beverwijk met de zwarte markt...
en jah optredens verbieden gaat hier niet lukken er word namelijk bijna niet opgetreden... jah behalve in de kroeg waar ik werk..
Dan wordt 't 's tijd da'k van het verre België 's Beverwijk ga onveilig maken!!! ;) Lijkt me wel wat, om met z'n allen die kroeg 's te gaan overvallen!!! (maar ja, ik als enige "Belg" tussen al die "Hollanders" ... :D)

Ach, zou weer 's terug zijn in EIGEN land :D:D:D

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Quark schrieb:
Dan wordt 't 's tijd da'k van het verre België 's Beverwijk ga onveilig maken!!! ;) Lijkt me wel wat, om met z'n allen die kroeg 's te gaan overvallen!!! (maar ja, ik als enige "Belg" tussen al die "Hollanders" ... :D)

Ach, zou weer 's terug zijn in EIGEN land :D:D:D
dan moet je wel opschieten want de optredens zijn op vrijdags (1keer in de 2/3 weken) alleen in de 1ste 3 maanden van het jaar...
Maar kom vooral een keer langs... we zitten tegenwoordig op 80 verschillende bieren op fles dus voor ieder wat wils. Het is ook nog een rock kroeg (www.cafe-asgard.nl).

oja en ik bedenk me zojuist de golden earring komt bij iedere toer minimaal 2 keer naar beverwijk geloof ik.... vanwege vrienden en omdat ze hier vandaan komen ofzo... geen idee eigenlijk... :D