meeeiuw
W:O:A Metalhead
haha dat ken ik ,ben ook gevraagtof ik met de musketiers naar waldrock ga mar goed ik weet het niet ofik daar het geld voo rhem
karnevalen een de Nederlans?Winterslaap schrieb:ben een weekje wezen carnavallen...had t nog nooit gedaan..maar ik moet zeggen...was erg leuk! ben alleen een beetje gebroken nu...en ik mag zo fijn gaan werken jeeeeeeee
TALKHEAVY schrieb:karnevalen een de Nederlans?Ik globte dat gift dat nur in Duitsland und im Sueden?
nej kenn i niet. arnheim , ja aver oosten? jullie? sijn dat Cities?Winterslaap schrieb:ik was in t oostendaar vieren ze t ook.... niet zo groots als bij jullie...maar t was erg gezellig!
ken je t? ...Arnhem
Arnhe(i)m ligt zeer weit weg van Münster. Je had bv. naar Oldenzaal kunnen gaan!TALKHEAVY schrieb:nej kenn i niet. arnheim , ja aver oosten? jullie? sijn dat Cities?
TALKHEAVY schrieb:ju kannst hollaenisch met meer spreken, ik been Holaender.
agresionpower schrieb:ik heb geen excuus nodig om om 10 uur 's ochtends dronke te zijn
en wOA is opzich wel te vergelijken met carnaval, als je ziet hoeveel mensen er verkleed rondlopen![]()
Zonder twijfelWinterslaap schrieb:haaaaaa das waar (onder de bockworst stickers bijv....) maar de muziek is beter![]()
Winterslaap schrieb:haaaaaa das waar (onder de bockworst stickers bijv....) maar de muziek is beter![]()
agresionpower schrieb:ja de muziek is zeker beter.
vorig jaar kwam ik echt bizare outfits tegen
iemand in een bijen pakje, iemand in een hullahoep pakje, romeinen, ridders...
noem het maar op![]()