Nemesiss schrieb:Ik ga waarschijnlijk alleen de laatste dag... en die moet ik dan ook nog maar eens vrij kunnen krijgen. (dat word vechten met me collegas)
agresionpower schrieb:graspop neem ik aan?
ennuh.. vachtze dan maar![]()
Nemesiss schrieb:jupjup graspop... vrij voor wacken ben ik wel al... maar aangezien ik die als eerste heb aangevraagd moet ik afwachten wat mijn collegas doen...
agresionpower schrieb:kijk dat scheelt al, WOA is namelijk tig keer beter dan graspop (teminste dat vind ik)
Nemesiss schrieb:ben hiervoor nog nooit naar graspop geweest... geen tijd, geen geld, zat al ergens van het weer te genieten.. dus daar kan ik niet over oordelen wat ik wel weet is dat ik dit jaar voor de 3de keer naar wacken ga en nog steeds zo veel zin heb al de eerste keer....
agresionpower schrieb:ja dit word ook m'n 3e keer, en ik moet zeggen dat ik er alleen maar meer zin in heb
graspop ben ik een keer geweest maar dat vond ik eerlijk gezegt niet al te denderend.. al is de line-up meestal wel goed... ik vind alleen dat de sveer een beetje ontbreekt...
Nemesiss schrieb:Maar wacken is ook een sfeer festival... Heerlijk... en dat is ook de rede waarom ik maar 1 dag naar graspop ga....
agresionpower schrieb:mja als ik ga dan ga ik gewoon de vollepond...
maar mijn hoofd ding is gewoon naar wacken gaan ... maar dat heb ik al helemaal geplanned![]()
Nemesiss schrieb:wij niet... we gaan met een groep van 12 man geloof ik... en er is nog niets geregeld... as usual.. de laatste 2 weken voor wacken regelen we alles.
agresionpower schrieb:mja ik regel dan pas het bier enzo maar ik heb nu al me kaartje binnen en weet ook met wie ik mee ga enzo... en het geld ben ik nu al bij elkaar aan het rapen
Nemesiss schrieb:ohh neej dat is ook al duidelijk, kaartjes zijn al binnen, we gaan met de hele groep gezamelijk en het geld is niet het probleem. Alleen wie gaat rijden, wanneer gaan we rijden, welke autos en wie gaat bij wie in de auto zitten. En neem maar van mij aan dat is een groot probleem bij de groep waar ik mee ga.
agresionpower schrieb:hehehe das bij ons heel makkelijk de 2 handy's rijden ik kruip bij een van hun in de auto en begin me al klem te zuipen...
we gaan standaard op zondag weg dus das ook niet het probleem
Nemesiss schrieb:Mazzel... vorig jaar is het bij mij zo mis gegaan met de mensen waarmee ik naar wacken toe ben gegaan dat ik heb besloten om nu toch maar eindelijk mij rijbewijs te gaan halen en zelf heen te rijden... dus ik ga niet drinken op de weg erheen...![]()
agresionpower schrieb:achja als je der bent kan je jezelf helemaal vol gooien....![]()