Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
haha ja zeg....Wacken is niet te vergelijken met Carnaval haha...t id alleen al...
carnaval is heel anders... t was mijn eerste carnaval..en ik vond t erg grappig allemaal.... nou scheelt t dat je met een zooi bekende daar bent.... en t is een geweldig excuus om smorgens om 10 uur al dronken te zijn...en niemand die je raar aankijkt :D :D

Winterslaap

22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
o ja.... die nieuwe chips van Lays die Stax... (neppringles) ik weet nie....ik vind t nie echt je van het eigenlijk.........

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
ik heb geen excuus nodig om om 10 uur 's ochtends dronke te zijn :p

en wOA is opzich wel te vergelijken met carnaval, als je ziet hoeveel mensen er verkleed rondlopen :p

Winterslaap

22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
agresionpower schrieb:
ik heb geen excuus nodig om om 10 uur 's ochtends dronke te zijn :p

en wOA is opzich wel te vergelijken met carnaval, als je ziet hoeveel mensen er verkleed rondlopen :p

haaaaaa das waar (onder de bockworst stickers bijv....) maar de muziek is beter :D

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Winterslaap schrieb:
haaaaaa das waar (onder de bockworst stickers bijv....) maar de muziek is beter :D

ja de muziek is zeker beter.

vorig jaar kwam ik echt bizare outfits tegen :p
iemand in een bijen pakje, iemand in een hullahoep pakje, romeinen, ridders...

noem het maar op :p

Winterslaap

22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
agresionpower schrieb:
ja de muziek is zeker beter.

vorig jaar kwam ik echt bizare outfits tegen :p
iemand in een bijen pakje, iemand in een hullahoep pakje, romeinen, ridders...

noem het maar op :p

ja haha...die in dat bijenpakje...die was geweldig! 2 meter vent in een majoo haha en een bierbuik...gewldig outfit was dat