Winterslaap
W:O:A Metalhead
agresionpower schrieb:en ik maar denken dat je gewoon een deen was![]()
HAHAHAHA sjongejonge

agresionpower schrieb:en ik maar denken dat je gewoon een deen was![]()
Quark schrieb:Ik wil jullie allemaal even hierop wijzen.
Er is ook 'n aanmelding in 't Engels, dus dat moet geen probleem zijn. Lijkt me wel wat om dit jaar niet de enige Nederlandstalige te zijn op 't forumscamp. (Vorig jaar was ik dat wel, maar gelukkig was Winterslaap ook nog ff komen kijken)
Dus......, ALLEMAAL MASSAAL AANMELDEN!!! (Niet-forumsleden mogen dus ook MEEkomen, mits met minimaal EEN forumslid.)
Gereserveerde plaatsen, zeer kort bij 't festivalterrein, en voor anderen VERBODEN TOEGANG (tot donderdag). Beter kun je 't dus nie hebben. En je mag ze meenemen.meeeiuw schrieb:tja moet nog ff kijken of ik dat doe wan tuhmm ga met een grotere groep, ik ga met nog 4/5 anderen.dus heb niet het alleen recht om daar over te beslissen
Quark schrieb:Gereserveerde plaatsen, zeer kort bij 't festivalterrein, en voor anderen VERBODEN TOEGANG (tot donderdag). Beter kun je 't dus nie hebben. En je mag ze meenemen.
Oppassen! het Quark is net Nederlandig, het Quark is van der Lande der Kinderenschander!Quark schrieb:Dan ben'k in elk geval nie meer de enigste. (voorlopig)
De link naar de aanmelding heb ik je gegeven.
dat is en schlechte hollandskije ik kan dat kaum verstan!agresionpower schrieb:kan me paard ook mee naar het forum kamp?