watt, warum sol ik Brief oeffnen? Oder in Oefen werpen?Quark schrieb:TH, blijv'n oefen'n, blijv'n oefen'n!!![]()
Sprek bitte nederlandiklik , wir san nit in englischland forum.Winterslaap schrieb:almost!![]()
BLIJVEN OEFENEN!!!TALKHEAVY schrieb:watt, warum sol ik Brief oeffnen? Oder in Oefen werpen?
weso, jau verstahst mik dock! het andere thred is voor dick, meen dumber Flame!Quark schrieb:BLIJVEN OEFENEN!!!
Heeft niks met brieven openen te doen, maar met OEFENEN (üben)
Misschien is deze thread wel iets voor jou.
Gelukkig noem ik geen Dick. Maar hoe ik wel noem, da moogt ge raden!!!TALKHEAVY schrieb:weso, jau verstahst mik dock! het andere thred is voor dick, meen dumber Flame!
Zou alleen maar goed voor TH zijn, en daar vind ik 'm nu niet niet goed genoeg voor, om speciaal voor hem 'n thread te openen.agresionpower schrieb:meschien een id om een crapy nederlands thread te maken?![]()
Dat hef ik verstaan, arschgesicht! :slap:Quark schrieb:Zou alleen maar goed voor TH zijn, en daar vind ik 'm nu niet niet goed genoeg voor, om speciaal voor hem 'n thread te openen.
BTW: Ga jij op 't forumscamp staan????
Quark schrieb:Zou alleen maar goed voor TH zijn, en daar vind ik 'm nu niet niet goed genoeg voor, om speciaal voor hem 'n thread te openen.
BTW: Ga jij op 't forumscamp staan????
dat hef ik aal fast verstan!agresionpower schrieb:nee ik ga met een groep vrienden waarvan ik de enigste ben die op het forum zit, en we gaan al op zondag.
dus daarom zit ik niet op het forum camp, maar normaal gesproken sta ik er wel heel dicht bij, dus ik kom zeker een aantal keer langs![]()
't Wordt wel steeds beter met ut menneke!!!TALKHEAVY schrieb:dat hef ik aal fast verstan!
Selber Maennekken (Piss)!Quark schrieb:'t Wordt wel steeds beter met ut menneke!!!![]()