Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.856
8.573
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Winterslaap schrieb:
ja he! hij liet zichzelf wel een beetje kennen...hij gaf em een slap handje en liep weg... gun dat zo'n mannetje van 21 zeg!!! wat een prestatie
Tja, die-e z'n beste tijd zit er op. Hij wil 't alleen nog niet weten, en dus moet iedereen d'r maar aan geloven, die als COMPLETE underdog te boek stond. Moest 't 'n King, of 'n Hankey hebben geweest, was 't anders gegaan.

Enfin soit, 't menneke heeft er £60.000 bij, en kan leven voor n' goei 3 jaar (met 'n studentenbudget)

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Quark schrieb:
Tja, die-e z'n beste tijd zit er op. Hij wil 't alleen nog niet weten, en dus moet iedereen d'r maar aan geloven, die als COMPLETE underdog te boek stond. Moest 't 'n King, of 'n Hankey hebben geweest, was 't anders gegaan.

Enfin soit, 't menneke heeft er £60.000 bij, en kan leven voor n' goei 3 jaar (met 'n studentenbudget)

ja en dan nog het sponsor geld erbij en hij zal nu wel vaker leuke bedragen gaan winnen in andre tournoois denk ik zo

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.856
8.573
170
meeeiuw schrieb:
naja he barneyis niet slecht anders red je het echt neit tot aan de finale hoor,maar toch,wel op een sensationele mannier heeft jelle gewonnen,haha moet ik nog hard oeffenen tot ik zo goed ben als jelle:S
Dat probeer ik al niet eens meer. Bovendien kan'k 'm toch niet meer inhalen. Hij is pas 21, en ik word dit jaar al 36. Dus waar hebben we 't over?

meeeiuw

W:O:A Metalhead
ja wou ff melden dat ik zin heb in maandag,dan moet ik naar me school met me ouders omdat ik geschorst ben:S om een belachelijke reden.

en me ouders zijn het met me eens dus dat word morguh nog gezelligop mijn school.

(noem je mbo nog school trouwens:S?)

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.856
8.573
170
meeeiuw schrieb:
ja wou ff melden dat ik zin heb in maandag,dan moet ik naar me school met me ouders omdat ik geschorst ben:S om een belachelijke reden.

en me ouders zijn het met me eens dus dat word morguh nog gezelligop mijn school.

(noem je mbo nog school trouwens:S?)
Naar 't schijnt. Is da vergelijkbaar met secundair hier? :D