Winterslaap schrieb:Jelle! Jelle! Jelle! oeeee wat was dat spannend zeg!!! niet normaal! en wat was Barney ZIEK! haha echt kicke!
agresionpower schrieb:hehehe ja vooral dat barney zo ziek was![]()
Tja, die-e z'n beste tijd zit er op. Hij wil 't alleen nog niet weten, en dus moet iedereen d'r maar aan geloven, die als COMPLETE underdog te boek stond. Moest 't 'n King, of 'n Hankey hebben geweest, was 't anders gegaan.Winterslaap schrieb:ja he! hij liet zichzelf wel een beetje kennen...hij gaf em een slap handje en liep weg... gun dat zo'n mannetje van 21 zeg!!! wat een prestatie
Quark schrieb:Tja, die-e z'n beste tijd zit er op. Hij wil 't alleen nog niet weten, en dus moet iedereen d'r maar aan geloven, die als COMPLETE underdog te boek stond. Moest 't 'n King, of 'n Hankey hebben geweest, was 't anders gegaan.
Enfin soit, 't menneke heeft er £60.000 bij, en kan leven voor n' goei 3 jaar (met 'n studentenbudget)
Dat probeer ik al niet eens meer. Bovendien kan'k 'm toch niet meer inhalen. Hij is pas 21, en ik word dit jaar al 36. Dus waar hebben we 't over?meeeiuw schrieb:naja he barneyis niet slecht anders red je het echt neit tot aan de finale hoor,maar toch,wel op een sensationele mannier heeft jelle gewonnen,haha moet ik nog hard oeffenen tot ik zo goed ben als jelle:S
M'n botten zijn versleten. Ik hang van touwtjes aan mekaarmeeeiuw schrieb:haha okenaja he als iemand heel jong goed kan zijn waarom dan niet oud
naja ik word eind volgende maand 18,dus heb nog ff
Dat gelukkig niet. Een (echte) handicap is mij meer dan genoeg!!! (slechtziend).meeeiuw schrieb:haha kan niet zo erg zijn als mijtenzij je in een rolstoel zit
ik niet maar 2 vrienden van me die elk jaar mee gaan naar WOA welmeeeiuw schrieb:haha kan niet zo erg zijn als mijtenzij je in een rolstoel zit
Naar 't schijnt. Is da vergelijkbaar met secundair hier?meeeiuw schrieb:ja wou ff melden dat ik zin heb in maandag,dan moet ik naar me school met me ouders omdat ik geschorst ben:S om een belachelijke reden.
en me ouders zijn het met me eens dus dat word morguh nog gezelligop mijn school.
(noem je mbo nog school trouwens:S?)