Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

TALKHEAVY

W:O:A Metalgod
Thordis V. schrieb:
my mothertounge is Austrian German, all the other languages i know I studied at school, university and abroad... only English and Italian is ok, I understand Germans, I know a little Luxembourgian, Mandarin, Latin; tried French but I did miserable :D

@ Quark: lol... how stubborn people can be.
Huhu Hasi! War auf deiner website, hatte aber keinen Bock mich extra anzumelden um was zu posten.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
110.058
8.661
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
meeeiuw schrieb:
wat is nou eigenlijk het voordeel van een forum camp?
Gereserveerde plaats. Veel plezier, je "kent" veel mensen al (via 't forum), zeer dicht bij 't festivalterrein (op zo'n 2 minuten lopen), bier, bier, nog meer bier, en gezelligheid. En nee, 't zijn niet alleen Duitsers, maar vorig jaar waren Gnoff, Mugabe, Loose (met z'n "tentje") en ook Brat erbij. Was een groot feest! (vooral 's nachts :D)

TALKHEAVY

W:O:A Metalgod
Quark schrieb:
Gereserveerde plaats. Veel plezier, je "kent" veel mensen al (via 't forum), zeer dicht bij 't festivalterrein (op zo'n 2 minuten lopen), bier, bier, nog meer bier, en gezelligheid. En nee, 't zijn niet alleen Duitsers, maar vorig jaar waren Gnoff, Mugabe, Loose (met z'n "tentje") en ook Brat erbij. Was een groot feest! (vooral 's nachts :D)
Gezelligheit, ja. Bier jaja. Groot Fest: jajaja.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
110.058
8.661
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
meeeiuw schrieb:
ik vind het trouwens wel jammer dat de nederlandse versie van de site niet word geupdate alleen de bands site,op die vande duitse is bv al te lezen dat battle lore speelt.en dat z eheel blij zijn met ministry enso
Helaas kan ik daar niks aan doen. Ik heb al 'n mail naar Ingo geschreven om ons uit te leggen hoe wij dit "nieuws" kunnen vertalen. Hiervoor moet nl. een andere techniek worden toegepast, en zolang ik die niet ken, ga ik niet in die site lopen te frotten.

't Was mss niet duidelijk, maar die update aan Nederlandse kant is van mijn hand.

Maar mocht je toch wat opmerkingen hebben, stuur ze vooral naar mij door via PM. Misschien dat 't helpt om er wat snelheid achter te krijgen. (wachten duurt zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lang :D )