Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Is ook een van de redenen dat ik 's avonds ook niet terug wil.
(ook omdat ik dat ook niet ga halen, maar da's 'n ander verhaal)

Ik vind 5h ook genoeg. 20min. kunnen er dan ook wel bij, maar dan houdt 't ook écht op.

Het voordeel van dichtbij Amsterdam wonen. En die paar keer dat we naar concerten zijn geweest verder weg waren we met de auto en was ik lekker niet de bob :p

Lady_Wolf

4 Juli 2006
33.175
0
81
39
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
Geen rijbewijs hebben heeft wat dat betreft voor en nadelen.
Voordeel is dat ik nooit de bob ben, nadeel is dat als mijn vriend niet mee wil/kan, ik nog steeds aan de trein of een slaapplek vast zit.

En hoe lekker Atak en Metropool vorig jaar bezig waren, zo weinig boeken ze dit jaar.
Aan de andere kant zitten al mijn weekenden van eind september tot eind november al vol, dus dat maakt ook weer niet uit

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Geen rijbewijs hebben heeft wat dat betreft voor en nadelen.
Voordeel is dat ik nooit de bob ben, nadeel is dat als mijn vriend niet mee wil/kan, ik nog steeds aan de trein of een slaapplek vast zit.

En hoe lekker Atak en Metropool vorig jaar bezig waren, zo weinig boeken ze dit jaar.
Aan de andere kant zitten al mijn weekenden van eind september tot eind november al vol, dus dat maakt ook weer niet uit

Ooh ik ben heel blij dat ik wel een rijbewijs heb maar (op dit moment) geen auto. Ik vind het niet erg om te bob-en. En ik kan toch nog lekker in m'n eigen bed slapen...

Eerlijk gezegd is er voorlopig zowiezo niet veel wat ik heel graag wil zien/horen.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.893
7.697
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
't Nadeel van trein in BELGIË, ze stoppen zo verrekte vroeg hier. ALS je 's 'n goed concert hebt in Brussel/Antwerpen/Deinze/Verviers/weet-ik-veel-waar, moet je, óf 2h van tevoren al terug, of overnachting vinden. In Brussel is dat geen probleem, ik ken daar 'n adres of 2, maar in Deinze b.v. ken ik geen kat, noch heg of steg.

Lady_Wolf

4 Juli 2006
33.175
0
81
39
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
Ooh ik ben heel blij dat ik wel een rijbewijs heb maar (op dit moment) geen auto. Ik vind het niet erg om te bob-en. En ik kan toch nog lekker in m'n eigen bed slapen...

Eerlijk gezegd is er voorlopig zowiezo niet veel wat ik heel graag wil zien/horen.

29 sept. grind in Arnhem
7 okt. Hard & Heavy (Marduk, Onslaught en Immolation) in Rijssen (ja, Marduk, op zondag in Rijssen)
12&13 okt. Bloodshed in Dynamo
20 okt. Iets met idioten in Amsterdam ofzo
27 okt. Verjaardag van een vriend
2 nov. W.A.S.P. in 013 Tilburg
10 nov. Bruiloft van mijn broer
17 nov. verjaardag van mijn ouders
25 nov. Obituary & Macabre in Deventer
1 dec. Verjaardag van Mark (mijn vriend)
7 dec. grind in Arnhem (weer ja)

Ik heb genoeg te doen voorlopig :p

Zuletzt bearbeitet:

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.893
7.697
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
29 sept. grind in Arnhem
7 okt. Hard & Heavy (Marduk, Onslaught en Immolation) in Rijssen (ja, Marduk, op zondag in Rijssen)
12&13 okt. Bloodshed in Dynamo
20 okt. Iets met idioten in Amsterdam ofzo
27 okt. Verjaardag van een vriend
2 nov. W.A.S.P. in 013 Tilburg
10 nov. Bruiloft van mijn broer
17 nov. verjaardag van mijn ouders
25 nov. Obituary & Macabre in Deventer
1 dec. Verjaardag van Mark (mijn vriend)
7 dec. grind in Arnhem (weer ja)

Ik heb genoeg te doen voorlopig :p

14+15 dec. Eindhoven Metal Meeting?