Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
39
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
Hoeveel tijd krijg er daarvoor om er een te vinden?

Ik ben al een half jaar bezig :rolleyes:
Maar ik had eindelijk wat gevonden krijg ik dit van school: Wij kennen deze stageplek en raden je ten zeerste af om deze stageplek aan te nemen. We weten hoe deze mevrouw met haar stagiaires om gaat.

En ik had er ook zelf al geen goed gevoel over.
Bedrijf met 2 vaste medewerkers en 7 stagiaires
ze wist niet welke opleiding ik deed
hoe oud ik ben
waar ik woon (leeftijd en woonplaats heeft ze aan de telefoon eergisteren nog gevraagd)
ze begon meteen met vertellen dat ze leerlingen van het ROC slecht, ongemotiveerd en onzelfstandig vindt
Ze zei ook dat het ROC ook niet blij met haar was.
Ze beweerde gecertificeerd te zijn voor mijn opleiding, maar dat is ze niet, alleen een andere uitstroomrichting.
Ik zou 10 maanden lang 40 uur moeten werken in de hoop op een kerstpakket.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.870
7.694
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Ik ben al een half jaar bezig :rolleyes:
Maar ik had eindelijk wat gevonden krijg ik dit van school: Wij kennen deze stageplek en raden je ten zeerste af om deze stageplek aan te nemen. We weten hoe deze mevrouw met haar stagiaires om gaat.

En ik had er ook zelf al geen goed gevoel over.
Bedrijf met 2 vaste medewerkers en 7 stagiaires
ze wist niet welke opleiding ik deed
hoe oud ik ben
waar ik woon (leeftijd en woonplaats heeft ze aan de telefoon eergisteren nog gevraagd)
ze begon meteen met vertellen dat ze leerlingen van het ROC slecht, ongemotiveerd en onzelfstandig vindt
Ze zei ook dat het ROC ook niet blij met haar was.
Ze beweerde gecertificeerd te zijn voor mijn opleiding, maar dat is ze niet, alleen een andere uitstroomrichting.
Ik zou 10 maanden lang 40 uur moeten werken in de hoop op een kerstpakket.

Godver!!!

Weer terug bij af.

Succes ermee!

Edit Piaf zegt: MOET je in Nederland zoeken? Je kan proberen net over de grens te kijken. (wel je Duits weer wat oppoetsen) Zover ligt Gronau nu ook niet. En de steden/dorpen omheen ook niet. (ok, kost wel 'n paar stuivers aan vervoer, en tijd)