Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.893
7.697
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
In december opent Hengelo Gezondheidspark, aan het lijntje (Oldenzaal)- Hengelo - Zutphen.
Misschien dat ik toch wel kom eigenlijk :p Er staat in Hellendoorn maar 1 interessante band, die ik op Dokk'em ook nog gezien heb. 2 bands van bekenden, maar die zijn niet interessant en een paar bands waar van de naam me wat zeggen en een band die ik sowieso al niet boeiend vind :D :p

Wordt ook véél gezelliger in Amsterdam. :)

Motorhoofd

Member
6 Sep. 2012
50
0
51
Nijverdal OV, Netherlands
Ik ben een keertje met de bus vanuit Nijmegen geweest, niet van Bocktours btw, maar van The Rock, van RockTemple Kerkrade geloof ik. Doet er ook eigenlijk niet toe.
Was wel echt supergezellig, maar het duurt wel best wel lang. De bus moet natuurlijk elke zoveel tijd stoppen voor de rust van de chauffeur en dan wordt er ook gerookt enzo.
Maar het is wel een hele goede manier om meteen een lading nieuwe mensen te leren kennen.

Ik heb afgelopen jaar al eens een flyer gekregen van de Rock Tempel met daarop ook Sweden rock, helaas was dat niks geworden. Maar klinkt wel mooi ik denk dat ik er even naar ga informeren. En de tijds duur maakt me vrij weinig uit, elk jaar bivakkeer ik ook naar Zweden voor Sweden Rock. Duurt veel langer met reizen, dus zal me wel me vallen.