ja geen probleem, ik kom daar zelf ook aan natuurlijk.
De oude station ingang is inmiddels weer hersteld trouwens, alleen de hoofd hal (of hoe je dat op een station ook noemt) nog niet.
Ah, ok.
ja geen probleem, ik kom daar zelf ook aan natuurlijk.
De oude station ingang is inmiddels weer hersteld trouwens, alleen de hoofd hal (of hoe je dat op een station ook noemt) nog niet.
MEETING:
Kan mij iemand afhalen in A'dam CS? Ik heb toch altijd de neiging te verdwalen, zeker na de verbouwingen. (ik ken 't station nog van 20 jaar geleden)
Over aankomsttijd wordt nog gediscussieerd.
Hallo, ik ben gisteren op de Wacken site gekomen en dacht "Dat ga ik doen" een ticket besteld (kost niks) en nu dan maar naar Wacken toe! Mijn vrienden zijn Super saai dus ik ga maar alleen! Mijn ervaring van o.a. Sweden Rock is dat vriendschap snel bloeit dus daar maak ik me niet druk om. Maar nu zit ik alleen nog met hoe er heen gaan!?
Ik heb via de Wacken site al gekeken dat er een duits bus bedrijf hier bij enschede langs komt kost 44 euro, maar ik was benieuwd hoe de rest eigelijk gaat of wat de mogelijkheden zijn?
Met vriendelijke groet,
Motorhoofd
Hallo, ik ben gisteren op de Wacken site gekomen en dacht "Dat ga ik doen" een ticket besteld (kost niks) en nu dan maar naar Wacken toe! Mijn vrienden zijn Super saai dus ik ga maar alleen! Mijn ervaring van o.a. Sweden Rock is dat vriendschap snel bloeit dus daar maak ik me niet druk om. Maar nu zit ik alleen nog met hoe er heen gaan!?
Ik heb via de Wacken site al gekeken dat er een duits bus bedrijf hier bij enschede langs komt kost 44 euro, maar ik was benieuwd hoe de rest eigelijk gaat of wat de mogelijkheden zijn?
Met vriendelijke groet,
Motorhoofd
Met vriendelijke groet,
Motorhoofd
Ik heb helemaal geen ervaring met bussen of treinen richting Wacken. Persoonlijk vind ik het leuk om daar heen te rijden. En het gemak dat je nergens rekening mee hoeft te houden. Maarja wij gaan dat altijd wel met een grote groep en spreken af bij de befaamde burger king (die trouwens gesloten is!!!!!).
Maar jij/jullie kúnnen rijden. Ik moet hier helemaal alleen gaan, omdat er geen kat is die hier mee wil rijden. En dan wordt een omweg via Hilverdorp al groot, laat staan Amsterdam!
Dus 't treintje. Hoewel ik de eerste 4 jaren met de auto ben gegaan. (1x Eindhoven, 3x Gronau(Westf) )
Ja dan is trein inderdaad wel een goede optie. En misschien is het wel heel prettig, maar ik heb er geen ervaring mee...
Well, goed te doen, confortabel, alleen wel weten wie je vervoerders zijn.
NS en DB. Niet meteen de sterkste namen.
En vooral in Duitsland kan overstappen vervelend zijn, omdat de aankomende trein vertraging had, terwijl de aansluitende trein is vertrokken. (daag treinbinding!)
Ooh ja dat is dan wel vervelend. Dat probleem is er dan weer niet met de auto
Bedankt voor de al verstreken informatie! Alleen met de auto er heen gaan word hem niet voor mij, dus ik zal wel moeten treinen/bussen. Hoewel ik zelf een voorkeur trek naar een bus aangezien je dan voor het terrein staat en direct door kan.
3?
Ik ken Hengelo (CS), en Hengelo Oost, maar waar komt de 3e dan, en hoe gaat dat dan heten?