Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.390
592
160
39
Almere, Holland
Hey Q,

jou nederlands is wat beter dan de mijne.
een collega geeft aan mij aan dat ik in meldingen op onze website het word "zullen" moet vermeiden, hij zegt "betekent: waarschijnlijk gaat het gebeuren, maar niet zeker"

volgens mij betekend het juist dat zeker weten gaat gebeuren.

Ik zeg bijvoorbeeld in een zin: In de nacht van 9 op 10 november zullen er onderhoud werkzaamheden zijn op het UNET netwerk.

hij wil dat ik dit aanpas naar: Er zal onderhoud uitgevoerd worden in de nacht van...

wat denk jij?

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.537
7.955
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Hey Q,

jou nederlands is wat beter dan de mijne.
een collega geeft aan mij aan dat ik in meldingen op onze website het word "zullen" moet vermeiden, hij zegt "betekent: waarschijnlijk gaat het gebeuren, maar niet zeker"

volgens mij betekend het juist dat zeker weten gaat gebeuren.

Ik zeg bijvoorbeeld in een zin: In de nacht van 9 op 10 november zullen er onderhoud werkzaamheden zijn op het UNET netwerk.

hij wil dat ik dit aanpas naar: Er zal onderhoud uitgevoerd worden in de nacht van...

wat denk jij?

Hij moet zijn Nederlands beter leren. Geen zullen gebruiken en dan toch doen???

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.537
7.955
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Wat is dit???
"Een grap van een paar bouwvakkers op station Arnhem is hersteld. De mannen hadden grote betonnen letters die e naam "Arnhem" moesten vormen, expres verkeerd geplaatst, waardoor er "Herman" stond. Prorail kon er wel om lachen, maar wilde wel dat de letters snel weer in de goede volgorde zouden worden gezet."

(Bron: NOS TT. P. 123, 2e bericht,donderdag 11/11/2010, 23:21u.)

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.390
592
160
39
Almere, Holland
Wat is dit???
"Een grap van een paar bouwvakkers op station Arnhem is hersteld. De mannen hadden grote betonnen letters die e naam "Arnhem" moesten vormen, expres verkeerd geplaatst, waardoor er "Herman" stond. Prorail kon er wel om lachen, maar wilde wel dat de letters snel weer in de goede volgorde zouden worden gezet."

(Bron: NOS TT. P. 123, 2e bericht,donderdag 11/11/2010, 23:21u.)

LOL! :D