agresionpower
W:O:A Metalgod
fototje bij dit bericht: http://www.bndestem.nl/algemeen/opmerkelijk/7607044/Station-HERMAN-is-weer-ARNHEM.ece
Denken jullie nog aan een meeting ofzo?
eventjes een duwtje geven.
Goei uiteinde!!!
En gezond 2011 in.
Een vreselijk goede dag allen.
Misschien trap ik een vreselijke open deur in. Misschien is het al eerder gevraagd, reeds lang geleden uitvoerig besproken etc. enz.....
Maar toch vraag ik het nog even:
Ik weet niet beter of Wacken is altijd woensdag tot en met zaterdag (en dan zondag brak naar huis).
Nu wil ik echter net vrij regelen op mijn werk en kaartjes regelen, zie ik ineens dat 5 t/m 7 aug valt op vrijdag t/m zondag??!! Huh en WTF?
Klopt dit of moet ik die kalenderboer eens bellen dat zijn kalender zuigt???
Dank voor uw (bijdehandte) reacties!!
Never Mind. Ik zit scheel te kijken. Logo op site is nog van 2010 (5-8 t/m 7-8).
2011 is van 4-8 t/m 6-8....
***zichzelf schamen gaat***
Een vreselijk goede dag allen.
Misschien trap ik een vreselijke open deur in. Misschien is het al eerder gevraagd, reeds lang geleden uitvoerig besproken etc. enz.....
Maar toch vraag ik het nog even:
Ik weet niet beter of Wacken is altijd woensdag tot en met zaterdag (en dan zondag brak naar huis).
Nu wil ik echter net vrij regelen op mijn werk en kaartjes regelen, zie ik ineens dat 5 t/m 7 aug valt op vrijdag t/m zondag??!! Huh en WTF?
Klopt dit of moet ik die kalenderboer eens bellen dat zijn kalender zuigt???
Dank voor uw (bijdehandte) reacties!!
Never Mind. Ik zit scheel te kijken. Logo op site is nog van 2010 (5-8 t/m 7-8).
2011 is van 4-8 t/m 6-8....
***zichzelf schamen gaat***