Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

olivetomato

Newbie
1 Jan. 2009
3
0
46
wacken dit jaar vrij. zat. en zo.???

Een vreselijk goede dag allen.

Misschien trap ik een vreselijke open deur in. Misschien is het al eerder gevraagd, reeds lang geleden uitvoerig besproken etc. enz.....

Maar toch vraag ik het nog even:

Ik weet niet beter of Wacken is altijd woensdag tot en met zaterdag (en dan zondag brak naar huis).

Nu wil ik echter net vrij regelen op mijn werk en kaartjes regelen, zie ik ineens dat 5 t/m 7 aug valt op vrijdag t/m zondag??!! Huh en WTF?

Klopt dit of moet ik die kalenderboer eens bellen dat zijn kalender zuigt???

Dank voor uw (bijdehandte) reacties!!

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.390
592
160
39
Almere, Holland

Misschien trap ik een vreselijke open deur in. Misschien is het al eerder gevraagd, reeds lang geleden uitvoerig besproken etc. enz.....

Ik weet niet beter of Wacken is altijd woensdag tot en met zaterdag (en dan zondag brak naar huis).

Nu wil ik echter net vrij regelen op mijn werk en kaartjes regelen, zie ik ineens dat 5 t/m 7 aug valt op vrijdag t/m zondag??!! Huh en WTF?

hey, wat appart, dat was me nog niet eens opgevallen :confused:

olivetomato

Newbie
1 Jan. 2009
3
0
46
Never Mind. Ik zit scheel te kijken. Logo op site is nog van 2010 (5-8 t/m 7-8).

2011 is van 4-8 t/m 6-8....

***zichzelf schamen gaat***

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.535
7.955
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien

Uw kalenderboer dus schofferen omdat 'm kalenders van 2010 weggeeft op 30/12.
Uzelf schofferen, omdat u te dom bent om te lezen.

En als u gedaan bent, dan mag u terugkomen.

Gewoon van WO tot ZA dus.