Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.537
7.956
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Ja eerst moet ik wel nog schrijven :D
300 woorden en ik heb er alleen (maar) 84 :(
Maar Ann-Christin heeft er ook alleen maar 258, HA! :D

Toch...
300 woorden. Moet toch te doen zijn.
Ik moet nu constant sollicitatiebrieven schrijven. En nee, ik laat die niet nakijken, ik verstuur ze gewoon. (wat moet ik anders?)

Begint me ondertussen wel te vervelen.
Maar ik ga nu eerst maar 's even 'zwemmen'. (een bad nemen)

Succes ermee! (en vergeet "er" niet ;)! Is een lelijk woordje in het Nederlands)

IcedTears

Banned
14 Juli 2008
26.109
0
81
36
N51°32.xxxE006°49.xxx
Toch...
300 woorden. Moet toch te doen zijn.
Ik moet nu constant sollicitatiebrieven schrijven. En nee, ik laat die niet nakijken, ik verstuur ze gewoon. (wat moet ik anders?)

Begint me ondertussen wel te vervelen.
Maar ik ga nu eerst maar 's even 'zwemmen'. (een bad nemen)

Succes ermee! (en vergeet "er" niet ;)! Is een lelijk woordje in het Nederlands)

Ik schrijv heel vaak "er". :D
Maar deze sollicitatiebrief is een fake. Voor mijn schrijvcursus. En natuurlijk laat ik dat bekijken. Ik wil een goed cifjer hebben :D
Maar de docente is gek. Ze bekijkt het, dan zou ik ieder fout korrigeeren en daarna krijg ik mijn cijfer :confused: :eek:
Haha :D

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.537
7.956
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Ik schrijf* heel vaak "er". :D
Maar deze sollicitatiebrief is een fake. Voor mijn schrijfcursus*. En natuurlijk laat ik dat bekijken. Ik wil een goed cijfer² hebben :D
Maar de docente is gek. Ze bekijkt het, dan moet** ik ieder fout corrigeren*** en daarna krijg ik mijn cijfer :confused: :eek:
Haha :D

²=cijfer = typo denk ik, maar ik zeg 't toch (en een kleine "1" heb ik helaas niet op mijn toetsenbord)
* Indien de stam (infinitief - (e)n) op een V of een Z eindigt, wordt deze verwisseld in respectievelijk een F of een S. bv.
schrijven=>stam = schrijv => schrijF. Dit gebeurt ook bij verbuigingen en/of samenstellingen met de stam.
**Sollen = moeten. Werden = zullen (z.B. Ich soll's machen, ik moet het doen. ich werde's machen, ik zal het doen)
***corrigeren. Bij "leenwoorden" wordt de spelling van het land gebruikt. Corriger (en français) = verbeteren = corrigeren.

IcedTears

Banned
14 Juli 2008
26.109
0
81
36
N51°32.xxxE006°49.xxx
²=cijfer = typo denk ik, maar ik zeg 't toch (en een kleine "1" heb ik helaas niet op mijn toetsenbord)
* Indien de stam (infinitief - (e)n) op een V of een Z eindigt, wordt deze verwisseld in respectievelijk een F of een S. bv.
schrijven=>stam = schrijv => schrijF. Dit gebeurt ook bij verbuigingen en/of samenstellingen met de stam.
**Sollen = moeten. Werden = zullen (z.B. Ich soll's machen, ik moet het doen. ich werde's machen, ik zal het doen)
***corrigeren. Bij "leenwoorden" wordt de spelling van het land gebruikt. Corriger (en français) = verbeteren = corrigeren.

boah jaaa, Mensch! Ich geb mir doch hier nich die größte Mühe, das richtig zu machen :rolleyes:
Und cijfer benutzt sie als Muttersprachlerin sehr wohl, dann wirds okay sein!