Ja ok.
Maar indien dan al morgen.
Zolang het niet om 8 uur 's morgens is, dan ben ik niet thuis.
Na 9u. moet dat geen probleem zijn tot 14.45u. Dan moet ik weer weg. 's Avonds ben ik weer terug.
Dus...
Ja eerst moet ik wel nog schrijven
300 woorden en ik heb er alleen (maar) 84
Maar Ann-Christin heeft er ook alleen maar 258, HA!
Toch...
300 woorden. Moet toch te doen zijn.
Ik moet nu constant sollicitatiebrieven schrijven. En nee, ik laat die niet nakijken, ik verstuur ze gewoon. (wat moet ik anders?)
Begint me ondertussen wel te vervelen.
Maar ik ga nu eerst maar 's even 'zwemmen'. (een bad nemen)
Succes ermee! (en vergeet "er" niet ! Is een lelijk woordje in het Nederlands)
Ik schrijf* heel vaak "er".
Maar deze sollicitatiebrief is een fake. Voor mijn schrijfcursus*. En natuurlijk laat ik dat bekijken. Ik wil een goed cijfer² hebben
Maar de docente is gek. Ze bekijkt het, dan moet** ik ieder fout corrigeren*** en daarna krijg ik mijn cijfer
Haha
Ik schrijv heel vaak "er".
Maar deze sollicitatiebrief is een fake. Voor mijn schrijvcursus. En natuurlijk laat ik dat bekijken. Ik wil een goed cifjer hebben
Maar de docente is gek. Ze bekijkt het, dan zou ik ieder fout korrigeeren en daarna krijg ik mijn cijfer
Haha
²=cijfer = typo denk ik, maar ik zeg 't toch (en een kleine "1" heb ik helaas niet op mijn toetsenbord)
* Indien de stam (infinitief - (e)n) op een V of een Z eindigt, wordt deze verwisseld in respectievelijk een F of een S. bv.
schrijven=>stam = schrijv => schrijF. Dit gebeurt ook bij verbuigingen en/of samenstellingen met de stam.
**Sollen = moeten. Werden = zullen (z.B. Ich soll's machen, ik moet het doen. ich werde's machen, ik zal het doen)
***corrigeren. Bij "leenwoorden" wordt de spelling van het land gebruikt. Corriger (en français) = verbeteren = corrigeren.
boah jaaa, Mensch! Ich geb mir doch hier nich die größte Mühe, das richtig zu machen
Und cijfer benutzt sie als Muttersprachlerin sehr wohl, dann wirds okay sein!
Da's Duits. Dat kennen we hier niet.
Niet mijn probleem
een uur te gaan
ik ben vandaag zo vrolijk...