agresionpower
W:O:A Metalgod
Winterslaap schrieb:@AP drukte? hoedat zo? werke?
dat is inderdaad wel de voornaamste rede.
Maar daarnaast heb ik ook nog genoeg andere dingen te doen waardoor ik niet echt veel op het forum kan zijn...
Winterslaap schrieb:@AP drukte? hoedat zo? werke?
Werken tot daar aan toe, maar andere dingen naast 't forum?agresionpower schrieb:dat is inderdaad wel de voornaamste rede.
Maar daarnaast heb ik ook nog genoeg andere dingen te doen waardoor ik niet echt veel op het forum kan zijn...
kijk dat is nou eens leuk nieuws als je zomaar ineens weer eens komt aanwaaien..... GEFELICITEERD!!!! oneej dan krijgen we een mini Quark met speciaal bier in de fles ipv melkQuark schrieb:alles goe in Bels. En met 'n beetje geluk krijgen we er een Nederlandertje/Belgje erbij in april/mei. Donderdag weet ik daarover meer. (maar ja, over 'n eeuw leees jij dit pas dus.....)
Een goede opvoeding kan niet vroeg genoeg beginnenNemesiss schrieb:kijk dat is nou eens leuk nieuws als je zomaar ineens weer eens komt aanwaaien..... GEFELICITEERD!!!! oneej dan krijgen we een mini Quark met speciaal bier in de fles ipv melk![]()
Quark schrieb:Een goede opvoeding kan niet vroeg genoeg beginnen![]()
ik dacht dat ze juist bij jou bier ipv melk hadden gegeven....agresionpower schrieb:ja kijk maar wat er van mij geworden is.... hadden me ouders me maar bier moeten geven in plaats van melk...
Nemesiss schrieb:ik dacht dat ze juist bij jou bier ipv melk hadden gegeven....![]()
Maar jullie wonen dan ook in Nederland.agresionpower schrieb:dat kwam pas vanaf me 3e levensjaar....![]()
Quark schrieb:Maar jullie wonen dan ook in Nederland.
Ik woon (met 'n Belgische) in België. Daar gaat 't toch wat anders dan in NL!
(nee, ik ga NIET uitleggen wat en hoe)
Lady_Wolf schrieb:dan moet je er niet over beginnen
UITLEGGEN!
Nou......Marieke schrieb:Hallo Allemaal.
Ik neem aan dat ik me niet hier uitgebreid hoef voor te stellen, mooi zo, doe ik niet aan. Ik was alleen benieuwd naar andere NL-se Wackenezen.
Dat gaat afhangen wie de verkiezingen wint hier. Wachten tot 8 oktober dus!agresionpower schrieb:ja inderdaad, uitleggen quark![]()