Nederlandstalig forum

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.786
6.616
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Lady_Wolf schrieb:
Hé!
Ik geloof dat het btw nu nog sowieso een meisje is, maar ik heb niet zo heel goed opgelet bij biologie, dus het kindje zou ook best dat stadium al voorbij kunnen zijn hoor :)
Volgens mij moet ge nog 'n paar weken/maanden wachten eer dat ge dat kunt zien. Pin mij hierop niet vast, ik heb ook geen idee. Maar 't is nog geen 10 weken!
 

main_unit

W:O:A Metalhead
6 Juli 2006
473
0
61
39
vlaardingen-netherlands
Quark schrieb:
ok het meesterlijke idee...

rond kerst word er altijd een leuk feestje georganiseerd, in tilburg (zoals iedereen waarschijnlijk wel weet)
main_unit, lady_wolf en ik, gaan in ieder geval.
Dus ons leek het een goed idee voor een forum meeting.
want zo dachten wij, er gaan vast nog wel wat WOAF'ers

vul jezelf hier onder in als je gaat ;)

1. main_unit
2. lady_wolf
3. agresionpower
4. Quark (onder zwaar voorbehoud van het me bevinden in of Wallonië, of Nederland. (van Wallonië ga ik echt geen 4 uur naar Tilburg reizen, ookal is dat gratis)







ik schop m ff omhoog
nu nemesis weer actief geworden is :p
 

Marieke

Newbie
22 Sep. 2006
16
0
46
40
Nijmegen, NL
main_unit schrieb:
ik schop m ff omhoog
nu nemesis weer actief geworden is :p

Enig idee wie er verwacht worden? Is alweer een tijdje terug dat ik daar geweest ben!!! Hmmm.. eens kijken of ik nog wat mensen mee kan krijgen... Tenminste, we hebben het hier toch over de X-mass-party?
 

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.354
572
160
38
Almere, Holland
Marieke schrieb:
Enig idee wie er verwacht worden? Is alweer een tijdje terug dat ik daar geweest ben!!! Hmmm.. eens kijken of ik nog wat mensen mee kan krijgen... Tenminste, we hebben het hier toch over de X-mass-party?

ja dat klopt.

moet trouwns nog maar ff me kaartje gaan aanschaffen :p