Leuk hè, quotes veranderen?Lady_Wolf schrieb:

Maar, ik heb idd in Utrecht gewoond ja. In de stad zelf, vlakbij de Galgenwaard. (en de Uithof)
Maar ik ben en blijf een Beste mens.

Leuk hè, quotes veranderen?Lady_Wolf schrieb:
wannabe daaro!main_unit schrieb:hagenees hiero
Ik geloof dat niemand dat wil weten.Lady_Wolf schrieb:ow ja
ER KOMT PUS UIT MN OOR!
laten we fijn op kamp gaan met school
Zet het als "Bulletin" in jouw MySpace dan, als 't zo'n waardevolle info is!Lady_Wolf schrieb:hè waarom niet.
Dat is echt waardevolle informatie
nooit net gestetchte oren gaan afplakken, het gaat ontsteken....
Ja! En andersom?Winterslaap schrieb:sooo...iedereen leeft gewoon nog zeg!alles goed hier?
Quark schrieb:Leuk hè, quotes veranderen?
Maar, ik heb idd in Utrecht gewoond ja. In de stad zelf, vlakbij de Galgenwaard. (en de Uithof)
Maar ik ben en blijf een Beste mens.![]()
Winterslaap schrieb:sooo...iedereen leeft gewoon nog zeg!alles goed hier?
alles goe in Bels. En met 'n beetje geluk krijgen we er een Nederlandertje/Belgje erbij in april/mei. Donderdag weet ik daarover meer. (maar ja, over 'n eeuw leees jij dit pas dus.....Winterslaap schrieb:mooi dat iedereen nog leeftSummerbreeze was erg gaaf...al waren de bands niet zo mijn smaak..maar ik was met een hoop gezellige mensen
altijd leuk natuurlijk! de nacht van mijn terugkomst (helemaalverrotnatuurlijk) naar Portugal gevlogen en daar 12 dagen uitgerust...erglekkerwoudatikderestvanmijnlevendieluxehad
ik ben de laatste tijd weinig op internet..ik heb weer even een leesmanie vandaar.. @AP drukte? hoedat zo? werke?
@Q alles goed in Bels?![]()
Quark schrieb:alles goe in Bels. En met 'n beetje geluk krijgen we er een Nederlandertje/Belgje erbij in april/mei. Donderdag weet ik daarover meer. (maar ja, over 'n eeuw leees jij dit pas dus.....)