Ærnesto
W:O:A Metalhead
I would guess you think so
Actually when I wa learning Spanish I thought it was fairly "easy", but it was only for one year and now it's more than 14 years ago I stopped studying that![]()
yep

try to learn portuguese!

Actually when I wa learning Spanish I thought it was fairly "easy", but it was only for one year and now it's more than 14 years ago I stopped studying that![]()
Tour de Beer, or what?I want to go to Poland also!
Thought I would this year, but no.
I'll go to Vilnius, later Berlin, even later Prague again and also Plzen same trip![]()
Don't worry. We were just talking about younow I'm dumped..![]()
Jag pratar svenska men en vän i universitetet, men jag tycker att vi gör båda många misståg. Men det är kul ändå
Jag tror att färjan tar bara 12 timmar och det åker över natt. Men kanska tar det samma tid när jag kör med en bil. kankse är det också billigare...
Men jag vill studera i Sverige i alla fall. Kanske i höst 2009. Jag vet inte när, men jag vill åka till Göteborg. Jag måste fråga när jag kan studera. Men när jag ska komma till Göteborg är jag rädd att jag dricka hellre öl än studera![]()
uhm.. did you ever try to learn german or dutch seriously?
Tour de Beer, or what?But sounds great. I heard those cities are be beautiful, too. Nice architecture and stuff
![]()
Don't worry. We were just talking about you
![]()
Lass uns ma lieper über Ernesto lästärnDon't worry. We were just talking about you
![]()
Good lucknope
I need to get some extra time and a caffeine injection in my veins to learn both![]()
Where's AP? I need a pic of him![]()
Lass uns ma lieper über Ernesto lästärnAber mit Feelern schreipen, damid er's nich übersetzn kann
Good luck![]()
I wonder why...Learning how to read and write Swedish I'd say is about as hard as it is German and Dutch, they are very similar in many ways.
To speak Swedish I don't know, I've been told it's very hard, but for me it was easy![]()