50,000 before W:O:A 2009!

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

gnoff

W:O:A Metalmaster
9 Juli 2002
33.147
1
83
Mölndal, Sweden
I haven't been in Prague, too. But I was in Poland in 2004 and everything was soo cheap. Beer, cigarettes, clothes.... I bought boots there and I still wear them frequently. My bf's Metalboots are broken after only 2 years and he bought them for twcie as much money than I

I want to go to Poland also!
Thought I would this year, but no.

I'll go to Vilnius, later Berlin, even later Prague again and also Plzen same trip :)

FallenOne

W:O:A Metalgod
23 Apr. 2002
54.577
38
133
38
BO/FFM/usw.
Jag hoppas det :)

Så klart vi kan! :)

Vet hur det är, väldigt svårt då man har ett annat språk som är lättare!

Det är en långsam färja dock!
Tror den tar 24 timmar.
Men gör det :)

Det ska du få när du kommer! ;)
Jag pratar svenska men en vän i universitetet, men jag tycker att vi gör båda många misståg. Men det är kul ändå :D
Jag tror att färjan tar bara 12 timmar och det åker över natt. Men kanska tar det samma tid när jag kör med en bil. kankse är det också billigare...
Men jag vill studera i Sverige i alla fall. Kanske i höst 2009. Jag vet inte när, men jag vill åka till Göteborg. Jag måste fråga när jag kan studera. Men när jag ska komma till Göteborg är jag rädd att jag dricka hellre öl än studera :D