50,000 before W:O:A 2009!

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

FallenOne

W:O:A Metalgod
23 Apr. 2002
54.577
38
133
38
BO/FFM/usw.
I'm at home from work today (and was yesterday also) with a cold

Men vi kan ju prata Svenska förresten :D
aw, that sucks. get well soon!

Jag, det kan vi, förstås :)

Jag förstår att du behöver öva ;)

Det är svårt att lära sig ett språk utan att prata

Du får besöka Göteborg! :)
Ja, det är svårt när alla människorna omkring dig talar också tyska. Så måste vi inte prata svenska, när vi inte hittar de riktiga ord :D

Ja, jag vill besöka Göteborg! Jag ser varje dag fjäran till Göteborg, som startar i Kiel... Nån gång ska ja åka med den!

Jag har två ölkylar hemma :)
Jättebra. Jag vill gärna smaka din självbryggd öl :D

Sipyloidea

19 März 2007
55.327
11
133
36

Ja, det är svårt när alla människorna omkring dig talar också tyska. Så måste vi inte prata svenska, när vi inte hittar de riktiga ord :D

Ja, jag vill besöka Göteborg! Jag ser varje dag fjäran till Göteborg, som startar i Kiel... Nån gång ska ja åka med den!

now I'm dumped.. :rolleyes:

FallenOne

23 Apr. 2002
54.577
38
133
38
BO/FFM/usw.
A friend of mine who's been recently said it's like Prague about 10 years ago, so cheap and lots of beer :D
I haven't been in Prague, too. But I was in Poland in 2004 and everything was soo cheap. Beer, cigarettes, clothes.... I bought boots there and I still wear them frequently. My bf's Metalboots are broken after only 2 years and he bought them for twcie as much money than I

gnoff

W:O:A Metalmaster
9 Juli 2002
33.147
1
83
Mölndal, Sweden
Jag hoppas det :)

Så klart vi kan! :)
Vet hur det är, väldigt svårt då man har ett annat språk som är lättare!
Det är en långsam färja dock!
Tror den tar 24 timmar.
Men gör det :)
Det ska du få när du kommer! ;)