gnoff
W:O:A Metalmaster
Fleeing from the german board![]()
yay

We need more help in here

Fleeing from the german board![]()
Really looking forward to going, never been to any of the Baltic countries, this will be my first![]()
today im thinking chinese buffet
yuck.. i'll never understand how people can drink that stuff![]()
but beer would be nice, really...
rum is really good, me loves it![]()
aw, that sucks. get well soon!I'm at home from work today (and was yesterday also) with a cold
Men vi kan ju prata Svenska förresten![]()
Ja, det är svårt när alla människorna omkring dig talar också tyska. Så måste vi inte prata svenska, när vi inte hittar de riktiga ordJag förstår att du behöver öva
Det är svårt att lära sig ett språk utan att prata
Du får besöka Göteborg!![]()
Jättebra. Jag vill gärna smaka din självbryggd ölJag har två ölkylar hemma![]()
aw, that sucks. get well soon!
Jag, det kan vi, förstås
Ja, det är svårt när alla människorna omkring dig talar också tyska. Så måste vi inte prata svenska, när vi inte hittar de riktiga ord
Ja, jag vill besöka Göteborg! Jag ser varje dag fjäran till Göteborg, som startar i Kiel... Nån gång ska ja åka med den!
Jättebra. Jag vill gärna smaka din självbryggd öl![]()
I haven't been in Prague, too. But I was in Poland in 2004 and everything was soo cheap. Beer, cigarettes, clothes.... I bought boots there and I still wear them frequently. My bf's Metalboots are broken after only 2 years and he bought them for twcie as much money than IA friend of mine who's been recently said it's like Prague about 10 years ago, so cheap and lots of beer![]()
Jag hoppas detaw, that sucks. get well soon!
Så klart vi kan!Jag, det kan vi, förstås![]()
Vet hur det är, väldigt svårt då man har ett annat språk som är lättare!Ja, det är svårt när alla människorna omkring dig talar också tyska. Så måste vi inte prata svenska, när vi inte hittar de riktiga ord![]()
Det är en långsam färja dock!Ja, jag vill besöka Göteborg! Jag ser varje dag fjäran till Göteborg, som startar i Kiel... Nån gång ska ja åka med den!
Det ska du få när du kommer!Jättebra. Jag vill gärna smaka din självbryggd öl![]()
now I'm dumped..![]()