25.000 before W:O:A 2006

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
40
Almere, Holland
Quark schrieb:
Zoals eerder gezegd, ik ga meest alleen. Kan ik niemand verliezen, en ik weet krek waar ik heen wil gaan.

ja is wel zo makkelijk natuurlijk.
meestal ga ik met een groep vrienden maar het maakt hun niet zo veel uit als ik ze kwijtraak.
en mij ook niet, zolang ik maar lol maak

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
111.847
9.810
170
Best, Nederland. Ora: Belgica
agresionpower schrieb:
ja is wel zo makkelijk natuurlijk.
meestal ga ik met een groep vrienden maar het maakt hun niet zo veel uit als ik ze kwijtraak.
en mij ook niet, zolang ik maar lol maak
Precies.

Dit jaar zat ik dan op 't forumcamp. Heb me daar prima vermaakt met verschillende lieden, en ben gegaan waar ik heen wilde, en verder niks.

Ben dan wel met Der Helm mee terug gereden tot Keulen, maar da was ook kantje boord, gezien ik niet meer naar Luik kon, maar wel naar Eindhoven. De rest staat in de Wacken-Crap Thread. Ik ga 't niet meer herhalen.

agresionpower

22 Juni 2005
79.392
593
160
40
Almere, Holland
Quark schrieb:
Precies.

Dit jaar zat ik dan op 't forumcamp. Heb me daar prima vermaakt met verschillende lieden, en ben gegaan waar ik heen wilde, en verder niks.

Ben dan wel met Der Helm mee terug gereden tot Keulen, maar da was ook kantje boord, gezien ik niet meer naar Luik kon, maar wel naar Eindhoven. De rest staat in de Wacken-Crap Thread. Ik ga 't niet meer herhalen.

achja shit happens he, maar ik neem aan at het verder wel allemaal leuk was dit jaar?

Iscariot

W:O:A Metalhead
9 Jan. 2002
2.369
0
61
43
Apeldoorn- Netherlands
surf.to
agresionpower schrieb:
ja dat kan ook alleen heb ik dan geen mooi plek meer om de bandjes te checken.

Ben jij zo'n type dat een halve middag vooraan aan het hek vastzit totdat je de beste plaats hebt van je favo band? Ghehe, niks mis mee hoor. Doe dat zelf niet meer. Als een band een beetje populair is is dat niet grappig meer. Weet altijd wel een goed plekje te vinden, zelfs al ben ik niet zo super lang.

agresionpower

22 Juni 2005
79.392
593
160
40
Almere, Holland
Iscariot schrieb:
Ben jij zo'n type dat een halve middag vooraan aan het hek vastzit totdat je de beste plaats hebt van je favo band? Ghehe, niks mis mee hoor. Doe dat zelf niet meer. Als een band een beetje populair is is dat niet grappig meer. Weet altijd wel een goed plekje te vinden, zelfs al ben ik niet zo super lang.

nee dat doe ik niet, maar ik probeer meestal op de plek te komen waar de "pit" komt.
echt naar de band kijken hoeft van mij niet perse zolang ik maar uit me dak kan gaan vind ik het best.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
111.847
9.810
170
Best, Nederland. Ora: Belgica
Iscariot schrieb:
Heb bij één band vooraan gestaan, en dat was bij Victim of Madness (forumband WET-Stage), voor de rest zoek ik mij de plek uit met 't beste geluid. Ik zie de bands toch niet of ik nu kortbij sta, of veraf.