25.000 before W:O:A 2006

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
40
Almere, Holland
Quark schrieb:
Heb bij één band vooraan gestaan, en dat was bij Victim of Madness (forumband WET-Stage), voor de rest zoek ik mij de plek uit met 't beste geluid. Ik zie de bands toch niet of ik nu kortbij sta, of veraf.

ik heb bij geen een band vooraan gestaan, maar ik wil ook niet helemaal achter aan staan

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
111.847
9.810
170
Best, Nederland. Ora: Belgica
Quark schrieb:
Heb bij één band vooraan gestaan, en dat was bij Victim of Madness (forumband WET-Stage), voor de rest zoek ik mij de plek uit met 't beste geluid. Ik zie de bands toch niet of ik nu kortbij sta, of veraf.
O ja, heb Till Burgwächter nog live gezien, maar die zat gewoon achter z'n tafelke te lezen. Maar da was ook 'n schoon gezicht.

Iscariot

W:O:A Metalhead
9 Jan. 2002
2.369
0
61
43
Apeldoorn- Netherlands
surf.to
agresionpower schrieb:
nee dat doe ik niet, maar ik probeer meestal op de plek te komen waar de "pit" komt.
echt naar de band kijken hoeft van mij niet perse zolang ik maar uit me dak kan gaan vind ik het best.

Een pit bouwen in Duitsland is wel wat lastiger he? Duitsers houden liever van headbangen had ik al gemerkt:)

agresionpower

22 Juni 2005
79.392
593
160
40
Almere, Holland
Iscariot schrieb:
Een pit bouwen in Duitsland is wel wat lastiger he? Duitsers houden liever van headbangen had ik al gemerkt:)

ja dit jaar helemaal vanege al die modder, enigste "pit"die ik gezien heb waren paar mensen die stro naar elkaar gooide (en dan bedoel ik niet de rum variant :p ).

maar vorig jaar met canniball corpse was er een lekkere pit hoor.

Iscariot

W:O:A Metalhead
9 Jan. 2002
2.369
0
61
43
Apeldoorn- Netherlands
surf.to
Quark schrieb:

Waar is het beste geluid nu eigenlijk over het algemeen? Ik weet wel dat het enorm kan verschillen van waar je staat

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
111.847
9.810
170
Iscariot schrieb:
Waar is het beste geluid nu eigenlijk over het algemeen? Ik weet wel dat het enorm kan verschillen van waar je staat
Meest in de buurt van de betreffende PA-toren, maar soms nog verder naar achter. Niet veel verder, want dan vliegt 't geluid weg.
Voordeel daarbij is dat je meest nog kortbij genoeg staat om de sfeer te kunne proeven van de band en het publiek wat dus meest ook voor je staat. Zo doe ik dat op GMM ook meestal, maar daar kan ik ook op het invalidenpodium staan. (niet dat dat helpt, maar allez, ge staat wat rustiger daar)

agresionpower

22 Juni 2005
79.392
593
160
40
Almere, Holland
Quark schrieb:
Meest in de buurt van de betreffende PA-toren, maar soms nog verder naar achter. Niet veel verder, want dan vliegt 't geluid weg.
Voordeel daarbij is dat je meest nog kortbij genoeg staat om de sfeer te kunne proeven van de band en het publiek wat dus meest ook voor je staat. Zo doe ik dat op GMM ook meestal, maar daar kan ik ook op het invalidenpodium staan. (niet dat dat helpt, maar allez, ge staat wat rustiger daar)

alleen bij de party stage heb je meestal veel last van de black stage, daar is het wel handig om redelijk vooraan te staan

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
111.847
9.810
170
agresionpower schrieb:
ja rond de geluids toren is meestal het best.
maarja daar staan de mensen meestal zo still, en ik wil toch wel een beetje headbangen of een pit bouwen
Ik niet echt. Maar meer omdat ik bang ben mijn bril kwijt te raken. En ook omdat ik toch overzicht wil hebben wat er om mij heen gebeurt. En met 10% zicht ben je je overzicht vrij rap kwijt.