Iscariot
W:O:A Metalhead
Quark schrieb:Bandjes checken??? Die zijn toch allemaal 't zelfde???
Ja, maar elk jaar heb je andere bandjes en je hebt van die mensen die ze dan omhouden zodat er meerdere bandjes te bewonderen zijn op Wacken

Quark schrieb:Bandjes checken??? Die zijn toch allemaal 't zelfde???

Quark schrieb:Heb bij één band vooraan gestaan, en dat was bij Victim of Madness (forumband WET-Stage), voor de rest zoek ik mij de plek uit met 't beste geluid. Ik zie de bands toch niet of ik nu kortbij sta, of veraf.
O ja, heb Till Burgwächter nog live gezien, maar die zat gewoon achter z'n tafelke te lezen. Maar da was ook 'n schoon gezicht.Quark schrieb:Heb bij één band vooraan gestaan, en dat was bij Victim of Madness (forumband WET-Stage), voor de rest zoek ik mij de plek uit met 't beste geluid. Ik zie de bands toch niet of ik nu kortbij sta, of veraf.
agresionpower schrieb:nee dat doe ik niet, maar ik probeer meestal op de plek te komen waar de "pit" komt.
echt naar de band kijken hoeft van mij niet perse zolang ik maar uit me dak kan gaan vind ik het best.

Iscariot schrieb:Ja, maar elk jaar heb je andere bandjes en je hebt van die mensen die ze dan omhouden zodat er meerdere bandjes te bewonderen zijn op Wacken![]()

Da's toch meest 't beste geluid!!!agresionpower schrieb:ik heb bij geen een band vooraan gestaan, maar ik wil ook niet helemaal achter aan staan
Iscariot schrieb:Een pit bouwen in Duitsland is wel wat lastiger he? Duitsers houden liever van headbangen had ik al gemerkt![]()
).Quark schrieb:Heb bij één band vooraan gestaan, en dat was bij Victim of Madness (forumband WET-Stage), voor de rest zoek ik mij de plek uit met 't beste geluid. Ik zie de bands toch niet of ik nu kortbij sta, of veraf.
Quark schrieb:Da's toch meest 't beste geluid!!!
Quark schrieb:Da's toch meest 't beste geluid!!!
Meest in de buurt van de betreffende PA-toren, maar soms nog verder naar achter. Niet veel verder, want dan vliegt 't geluid weg.Iscariot schrieb:Waar is het beste geluid nu eigenlijk over het algemeen? Ik weet wel dat het enorm kan verschillen van waar je staat
Quark schrieb:Meest in de buurt van de betreffende PA-toren, maar soms nog verder naar achter. Niet veel verder, want dan vliegt 't geluid weg.
Voordeel daarbij is dat je meest nog kortbij genoeg staat om de sfeer te kunne proeven van de band en het publiek wat dus meest ook voor je staat. Zo doe ik dat op GMM ook meestal, maar daar kan ik ook op het invalidenpodium staan. (niet dat dat helpt, maar allez, ge staat wat rustiger daar)
Ik niet echt. Maar meer omdat ik bang ben mijn bril kwijt te raken. En ook omdat ik toch overzicht wil hebben wat er om mij heen gebeurt. En met 10% zicht ben je je overzicht vrij rap kwijt.agresionpower schrieb:ja rond de geluids toren is meestal het best.
maarja daar staan de mensen meestal zo still, en ik wil toch wel een beetje headbangen of een pit bouwen
Iscariot schrieb:mensen, ik gaat er vandoor
spamze nog
continue the good work!