agresionpower schrieb:je zou bijna gaan denken dat dit het nederlandstalige forum is![]()

agresionpower schrieb:je weet hoe vrouwen soms zijn he![]()

Iscariot schrieb:ach, het is het international forum, en voor de Duitsers zijn Nederlandstaligen internationaal dus alles is geoorlooft
Raak wel een beetje het overzicht kwijt zo![]()
Ze houdt niet van 'onze' muziek. Maar da's nog geen argument.Iscariot schrieb:Dan gaat ze toch mee!
Iscariot schrieb:ach, de mijne gaat gewoon mee![]()

Quark schrieb:Ze houdt niet van 'onze' muziek. Maar da's nog geen argument.
Ze wil wel, maar kan niet. Veel allergieën enz. + astma maken W:O:A niet zo'n gezonde omgeving. En daar kan ik wel mee inkomen.
And no, this is the 25,000 before W:O:A 2006.
Quark schrieb:Ze houdt niet van 'onze' muziek. Maar da's nog geen argument.
Ze wil wel, maar kan niet. Veel allergieën enz. + astma maken W:O:A niet zo'n gezonde omgeving. En daar kan ik wel mee inkomen.
And no, this is the 25,000 before W:O:A 2006.

Iscariot schrieb:Sorry Agresionpower, it's to hard for me to switch back again![]()

agresionpower schrieb:de meine ook maar die gaat soms naar andere bands en dan vind ik der nooit meer teug![]()
Iscariot schrieb:Idem, Gewoon een kwestie van afspraken maken na optredens. Een vast punt afspreken ofzo. Heb er nooit problemen mee gehad
agresionpower schrieb:ja meestal check ik een paar bandjes en zien we elkaar weer bij de tenten.
werkt ook heel goed.