• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
110.431
8.873
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Dat is het niet alleen... ik heb er ook bijna nooit het gelegenheid om nederlands te gebruiken... Ik verleer het sinds ik niet verder naar Nederland ga
We kunnen blijven oefenen als je wilt. Je hebt nu gezien dat het weer lukt. (ook al is het geluid niet altijd 100%)
Prima spul inderdaad!:D

Grolsch mag wat mij betreft ook altijd ;)

Hebben die ook vaatjes voor de Perfect Draft?

Sipyloidea

W:O:A Metalgod
19 März 2007
55.327
11
133
36
We kunnen blijven oefenen als je wilt. Je hebt nu gezien dat het weer lukt. (ook al is het geluid niet altijd 100%)

Hebben die ook vaatjes voor de Perfect Draft?

Als je maar geen Flaams gaat gebruiken :p Maar ik moet meer tijd voor Spaans nutten dan voor Nederlands. Sorry

Gash

W:O:A Metalhead
26 Sep. 2006
2.191
1
63
Gelderland
www.last.fm
Makro (Best) is 'n kattesprong voor mij, en ik heb een Makro-kaart. Dus.....
Als ze die in Grolle hebben, dan ook in Best.

Jupiler trouwens ook ;)
Alleen goedkoper in België natuurlijk. Maar dat zou andersom ook gelden.

Ideaal! Dan moeten ze die Grolsch vaatjes daar ook wel hebben.

Ja, import spul is altijd duurder he, ook al is het EU. :rolleyes:

Gash

W:O:A Metalhead
26 Sep. 2006
2.191
1
63
Gelderland
www.last.fm
Lang leve de EU. :(
Alhoewel... ik heb in elk geval niet meer 3 portemonnaies meer nodig. Eén €uro, ipv een voor guldens, een voor Belgische/Luxemburgse franken, en een voor marken.
Was wel lastig elke keer.

Idd. Helaas heeft Zweden nog steeds z'n eigen kroon.:(

Ik herinner me die vakanties naar Frankrijk en Duitsland van vroeger nog wel.. en het potje met Duitse marken thuis. Wisselgeld van het tanken, want dat was over de grens goedkoper (en voor ons reserve-Duitsers dus de moeite waard om heen en weer te rijden) :D