Gash
W:O:A Metalhead
Gewoon Jupiler van het vat!
Prima spul inderdaad!

Grolsch mag wat mij betreft ook altijd

Gewoon Jupiler van het vat!

Ik denk inderdaad vooral bij de grensstreek.
Falki (ken jij niet) en Varny (ken jij ook niet) kunnen Nederlands. Ook gesproken. Een woont bij Enschede, de ander bij Nijmegen, maar aan Duitse zijde.
We kunnen blijven oefenen als je wilt. Je hebt nu gezien dat het weer lukt. (ook al is het geluid niet altijd 100%)Dat is het niet alleen... ik heb er ook bijna nooit het gelegenheid om nederlands te gebruiken... Ik verleer het sinds ik niet verder naar Nederland ga
Prima spul inderdaad!
Grolsch mag wat mij betreft ook altijd![]()
Juist. In Dithmarschen bijvoorbeeld leren zij dansk
Hebben die ook vaatjes voor de Perfect Draft?

We kunnen blijven oefenen als je wilt. Je hebt nu gezien dat het weer lukt. (ook al is het geluid niet altijd 100%)
Hebben die ook vaatjes voor de Perfect Draft?
Maar ik moet meer tijd voor Spaans nutten dan voor Nederlands. SorryJuist. In Dithmarschen bijvoorbeeld leren zij dansk
eek:, ik zeg dat?
)Als je maar geen Vlaams gaat gebruikenMaar ik moet meer tijd aan Spaans besteden dan voor Nederlands. Sorry

Jazeker. Die zijn hier overal verkrijgbaar. Ik weet niet hoe dat zit in België. Die van Jupiler zijn hier iig vrij schaars![]()

Als je maar geen Flaams gaat gebruikenMaar ik moet meer tijd voor Spaans nutten dan voor Nederlands. Sorry
Makro (Best) is 'n kattesprong voor mij, en ik heb een Makro-kaart. Dus.....
Als ze die in Grolle hebben, dan ook in Best.
Jupiler trouwens ook
Alleen goedkoper in België natuurlijk. Maar dat zou andersom ook gelden.

Ideaal! Dan moeten ze die Grolsch vaatjes daar ook wel hebben.
Ja, import spul is altijd duurder he, ook al is het EU.![]()

Ideaal! Dan moeten ze die Grolsch vaatjes daar ook wel hebben.
Ja, import spul is altijd duurder he, ook al is het EU.![]()
Lang leve de EU.
Alhoewel... ik heb in elk geval niet meer 3 portemonnaies meer nodig. Eén €uro, ipv een voor guldens, een voor Belgische/Luxemburgse franken, en een voor marken.
Was wel lastig elke keer.