• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
39
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
En daarna? Tóch weer terug om Meester LW te worden?

Nee, ik vind HBO al niks, Uni lijkt me al helemaal niks, dan ben ik ook trouwens heel lang bezig.
Daarbij wil ik graag mezelf richten op de sociale zekerheid, en daar heb je heel geen uni of hbo voor nodig. Ik wil echt de mensen zelf helpen en niet ergens hoog boven alles en iedereen in een ivoren torentje een beleidsplan schrijven.
 

Careo

W:O:A Metalgod
8 Juli 2009
64.225
5
123
37
München/Munich
I know.

An old friend of mine bought his house in Gronau. On the day we were going to Wacken (beginning of the 21st century) we had to go to the bank, before we could leave.

Then he explained the system in Germany.
It's rather complicated I might add.

it´s complicated in Germany, but maybe not bad. So, a lot of people can´t make debts.
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.374
7.507
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Nee, ik vind HBO al niks, Uni lijkt me al helemaal niks, dan ben ik ook trouwens heel lang bezig.
Daarbij wil ik graag mezelf richten op de sociale zekerheid, en daar heb je heel geen uni of hbo voor nodig. Ik wil echt de mensen zelf helpen en niet ergens hoog boven alles en iedereen in een ivoren torentje een beleidsplan schrijven.

Mooi streven! :)

En daar is volgens mij ook véél meer behoefte aan, dan aan die hoge piefen, die enkel maar op hun eigen geld uit zijn.
 

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.372
584
160
38
Almere, Holland
Nee, ik vind HBO al niks, Uni lijkt me al helemaal niks, dan ben ik ook trouwens heel lang bezig.
Daarbij wil ik graag mezelf richten op de sociale zekerheid, en daar heb je heel geen uni of hbo voor nodig. Ik wil echt de mensen zelf helpen en niet ergens hoog boven alles en iedereen in een ivoren torentje een beleidsplan schrijven.

en welke titel zou je dan krijgen met de mbo opleiding?