• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.728
8.040
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
the problem is that it won't help anything but could be damaging.
what if he doesn't get convicted because the judge is an ass? than his hatespeech becomes normal...

Of het OM gaat in beroep!
Maar, nadat ik even artikel 137 heb bekeken, is zijn uitspraak van "dan zorgen we daar voor" in strijd met het genoemde artikel, lid c en d wetboek van strafrecht. Had hij nog "criminele" gezegd was het misschien wel anders geweest
Hij heeft dat echter niet gezegd, en dat maakt het strafbaar.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.390
592
160
39
Almere, Holland
Of het OM gaat in beroep!
Maar, nadat ik even artikel 137 heb bekeken, is zijn uitspraak van "dan zorgen we daar voor" in strijd met het genoemde artikel, lid c en d wetboek van strafrecht. Had hij nog "criminele" gezegd was het misschien wel anders geweest
Hij heeft dat echter niet gezegd, en dat maakt het strafbaar.

een beroep kan je altijd nog verliezen, en ik doel ook op een scenario waarbij hij niet veroordeeld word bij het hoogste hof.