• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.444
7.903
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Even iets anders, de kans dat ik het Nederland-Treffen ga afzeggen is mit 50% gesteigert.

Ik heb een uitnodiging gekregen naar Papenberg (D) te gaan, dat ligt niet ver van Leer, en is voor mij een hele mooie gelegenheid om:

a) het traject Groningen - Leer compleet te doen;
b) het traject Groningen - Amsterdam via Almere te maken. (terug?)
Daar ik op zowel het Belgische als het Nederlandse traject dan vrij-reizen heb.. zou ik eigenlijk gek zijn niet hiervan te profiteren!

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.444
7.903
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Even iets anders, de kans dat ik het Nederland-Treffen ga afzeggen is mit 50% gesteigert.

Ik heb een uitnodiging gekregen naar Papenberg (D) te gaan, dat ligt niet ver van Leer, en is voor mij een hele mooie gelegenheid om:

Daar ik op zowel het Belgische als het Nederlandse traject dan vrij-reizen heb.. zou ik eigenlijk gek zijn niet hiervan te profiteren!

Behalve als AH weer met nieuwe dagkaarten komt. Dan kan eea nog wijzigen.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.390
592
160
39
Almere, Holland

kan ik begrijpen, ik heb tot nu toe ook nog geen gaatje in mn agenda kunnen prikken.
Welke dag is dat in papenberg, wellicht dat we op de terugweg dan nog even kunnen meeten ofzo?

Koldawne

W:O:A Metalhead
31 Aug. 2012
4.488
0
61
Aylmer, Quebec Canada
My sister has had problems going to school for long time now. I'm not sure what's the problem but I think one of the reasons is that she doesn't really have friends in her class. She's going to be a waitress and first year they're also teaching them cooking things, and she doesn't quite like that.

I don't really know. I got always very anguished and stressed and all that. Every day before going to bed I pretty much cried because I knew that I had to go to school next day. And in the morning I might've cried too. When I was in primary school, if I didn't go to school someday, I had to have someone let the school know that I was sick or something. In high school I just stopped caring, because I just couldn't go there.

I don't think he did the right thing. Shouting doesn't change anything. And dad shouts at us every week, almost every day.

Shouting isn't the best way to convince a kid to do anything unfortunately. It sucks that you both had issues in school - can make it tough later in life. I hope she can manage to get through it.