The Great Scandinavian spamming thread. Vikings only!!!

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

gnoff

W:O:A Metalmaster
9 Juli 2002
33.147
1
83
Mölndal, Sweden
Snart tar gnoff sin bil och kör upptill norra SVerige, 55 mil blir det först hem till mor.

Ska äta hemlagad mat, åka slalom, bada bastu, träffa släkt och vänner, dricka öl och sprit, gå på hockey med mitt älskade lag MoDo, läka känslomässiga sår och försöka lappa ihop den känslomässiga biten med an mycket god vän.

Eftersom min kära mor sitter med ett gammalt modem vet jag dock inte om jag komemr att logga på här inne direkt mycket under de närmaste veckorna.

Originally posted by gnoff
Snart tar gnoff sin bil och kör upptill norra SVerige, 55 mil blir det först hem till mor.

Ska äta hemlagad mat, åka slalom, bada bastu, träffa släkt och vänner, dricka öl och sprit, gå på hockey med mitt älskade lag MoDo, läka känslomässiga sår och försöka lappa ihop den känslomässiga biten med an mycket god vän.

Eftersom min kära mor sitter med ett gammalt modem vet jag dock inte om jag komemr att logga på här inne direkt mycket under de närmaste veckorna.
Håper virkelig du kommer til hektene igjen... Godt med hjemmelaget mat da :)
Badstue og slalom, jeg vil være med :D
Ikke lange biten å kjøre da... i sommer var jeg i Tromsø med HD'en... ca 200 mil en vei :p

Men lykke til! Kos deg :)