Ja, livet går videre. Det vil alltid skje slike ting med noen, men det er ille når det er mennesker man kjenner...Originally posted by ShizzoKrause
Ja, det er detvi maa leve med saadan noget og det er det triste, men det skal gaa videre...
Ja, livet går videre. Det vil alltid skje slike ting med noen, men det er ille når det er mennesker man kjenner...Originally posted by ShizzoKrause
Ja, det er detvi maa leve med saadan noget og det er det triste, men det skal gaa videre...
Ja, det passer, det er altid meget haardt naar det sker til nogen man kenderOriginally posted by Rock'n'Roll
Ja, livet går videre. Det vil alltid skje slike ting med noen, men det er ille når det er mennesker man kjenner...
Det meste annet blir ikke så viktig, men man må finne på noe. Det nytter ikke sitte å tenke hele tiden heller...Originally posted by ShizzoKrause
Ja, det passer, det er altid meget haardt naar det sker til nogen man kender
Originally posted by Rock'n'Roll
Det meste annet blir ikke så viktig, men man må finne på noe. Det nytter ikke sitte å tenke hele tiden heller...
Sant det, men noen ganger er det også godt å være for seg selv...Originally posted by ShizzoKrause
Det er regtigt, det bedste er at möde venner og snakke med dem.
Jeg kan bare se det ud fra mit synspunkt og jeg har det bedre under folk end at väre alene.Originally posted by Rock'n'Roll
Sant det, men noen ganger er det også godt å være for seg selv...
Ja, folk må velge selv, men det er godt å vite at det alltid er noen der om det trengs...Originally posted by ShizzoKrause
Jeg kan bare se det ud fra mit synspunkt og jeg har det bedre under folk end at väre alene.
Hvis nogen hellere er alene, saa skal de tage den tid de har brig for.
Ja, folk må velge selv, men det er godt å vite at det alltid er noen der om det trengs...
Endelig en norsk setning fra deg...Originally posted by ShizzoKrause
Det er det!
Endelig en norsk setning fra deg...
Ikke værst...Originally posted by ShizzoKrause
Saa er det det samme paa dansk og norsk
Was sier you...?Originally posted by ShizzoKrause
Jeg har lige faaet en meget vittig idee jeg synes vi skal blande alle tre sprog (engelsk, dansk/norsk og tys) sammen naar vi snakker
Det vil blive sjovt og dem som ikke forstaar det hele, dem griner vi af
Was sier you...?