The Great Scandinavian spamming thread. Vikings only!!!

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Shadowtear

W:O:A Metalmaster
21 Dez. 2001
11.819
0
81
45
Helltown Ahaus
www.metalinferno.de
Originally posted by ShizzoKrause
Hej, denne lille skyggetaare pröver at snakke skandinavsk - god arbejde :)

I don`t understand all the words you`ve written Shizzo...but I think I know waht you mean :)

Tusen takk :)

Originally posted by Rock'n'Roll
Hun er da svært så flink... :)

Osgå tusen takk :)

Jeg vil gjerne mer norsk vet

(I try to say that I`d like to learn more norsk :))

Originally posted by Shadowtear
Tusen takk :)

Jeg vil gjerne mer norsk vet

(I try to say that I`d like to learn more norsk :))
Jeg skjønte hva du mente :)

Du skulle skrevet på norsk: Jeg vil gjerne vite mer om norsk, eller jeg vil gjerne lære mer norsk...:):)

Du skrev på engelsk: Jeg prøver å si at jeg gjerne vil lære mer norsk...:)

Flink du :)

Originally posted by Rock'n'Roll
Jo, jeg har det ganske bra, men i dag fikk jeg en trist beskjed...
Jeg har lige läst det fra din ven og jeg er meget ked af det - jeg ved hvordan det föles fordi jeg var ogsaa nöd til at föle det et par gange :( jeg haaber du har det snart bedre og at du holder ham i dit hovedet som en god ven og ikke som en död...

Originally posted by ShizzoKrause
Jeg har lige läst det fra din ven og jeg er meget ked af det - jeg ved hvordan det föles fordi jeg var ogsaa nöd til at föle det et par gange :( jeg haaber du har det snart bedre og at du holder ham i dit hovedet som en god ven og ikke som en död...
Han var gift med en av mine beste venninner, og jeg håper bare det går bra med henne. Tenker å besøke henne imorgen om hun orker. Jeg tenker mest på henne og barna :(