Ja, fy, det skulle ikke vært lovlig, hehe...Originally posted by gnoff
Det är mer normalt att inte lägga sig alls än att kliva upp kl 04
Ja, fy, det skulle ikke vært lovlig, hehe...Originally posted by gnoff
Det är mer normalt att inte lägga sig alls än att kliva upp kl 04
Originally posted by ShizzoKrause
Hej, denne lille skyggetaare pröver at snakke skandinavsk - god arbejde
Originally posted by Rock'n'Roll
Hun er da svært så flink...
Originally posted by Shadowtear
I don`t understand all the words you`ve written Shizzo...but I think I know waht you mean
Tusen takk
Hei på degOriginally posted by ShizzoKrause
Ogsaa idag siger jeg hej til mine skandinavske venner
Jeg skjønte hva du menteOriginally posted by Shadowtear
Tusen takk
Jeg vil gjerne mer norsk vet
(I try to say that I`d like to learn more norsk )
Hei på deg
Jo, jeg har det ganske bra, men i dag fikk jeg en trist beskjed...Originally posted by ShizzoKrause
Hejsa Rocki hvordan har du det?
Jeg har lige läst det fra din ven og jeg er meget ked af det - jeg ved hvordan det föles fordi jeg var ogsaa nöd til at föle det et par gange jeg haaber du har det snart bedre og at du holder ham i dit hovedet som en god ven og ikke som en död...Originally posted by Rock'n'Roll
Jo, jeg har det ganske bra, men i dag fikk jeg en trist beskjed...
Han var gift med en av mine beste venninner, og jeg håper bare det går bra med henne. Tenker å besøke henne imorgen om hun orker. Jeg tenker mest på henne og barnaOriginally posted by ShizzoKrause
Jeg har lige läst det fra din ven og jeg er meget ked af det - jeg ved hvordan det föles fordi jeg var ogsaa nöd til at föle det et par gange jeg haaber du har det snart bedre og at du holder ham i dit hovedet som en god ven og ikke som en död...
Han var gift med en av mine beste venninner, og jeg håper bare det går bra med henne. Tenker å besøke henne imorgen om hun orker. Jeg tenker mest på henne og barna
Ja, hun har familien hos seg i dag, så det er nok ikke verdt å renne ned huset, men hun har mange gode venner, så det skal nok gå bra på et vis...Originally posted by ShizzoKrause
Öv, det er enda haardere... han havede et lille barn?
Saa haaber jeg bare at hun kan tage det
Ja, hun har familien hos seg i dag, så det er nok ikke verdt å renne ned huset, men hun har mange gode venner, så det skal nok gå bra på et vis...
Det meste går bra til slutt, men det er kjedelig og trist når det står på...Originally posted by ShizzoKrause
Ja, der er ingen andre mulighedder for at reagere paa saadan noget. Og det er rart at har venner der hjälper en.
Ja, det er detvi maa leve med saadan noget og det er det triste, men det skal gaa videre...Originally posted by Rock'n'Roll
Det meste går bra til slutt, men det er kjedelig og trist når det står på...