Da isser....Swiss-MACS schrieb:Hoi!
so jetz beni ou mou do! cha mir mol eine kurz erkläre, was denn dä soth für eine isch?
Doch ich war mal scho aagmolde, ha aber nie gschriebe.
Der Soth... das wüssten wir auch gern, was der für einer ist

Da isser....Swiss-MACS schrieb:Hoi!
so jetz beni ou mou do! cha mir mol eine kurz erkläre, was denn dä soth für eine isch?
Doch ich war mal scho aagmolde, ha aber nie gschriebe.
Motte schrieb:Da isser....
Der Soth... das wüssten wir auch gern, was der für einer ist![]()
Dann sit ja alles klar.... sag das aber noch Shaggy, dass ihr keine Liebesbezihung habt, gell... nit, dass sie da was falsch verstanden hat.Swiss-MACS schrieb:jo, was fallt däm denn i, mit dr desi öbbis 'afange' z wölle? ich mein vo mir us chönne di sich jo gern träffe, ebbe mir hei kei LIEBES-beziehig
Motte schrieb:Dann sit ja alles klar.... sag das aber noch Shaggy, dass ihr keine Liebesbezihung habt, gell... nit, dass sie da was falsch verstanden hat.
Ach so... und von wegen du wärst schon füher angemedlet gewesen... schau mal auf dein Anmeldungsdatum![]()
Jaja.... is ja auch Eure Sache....Swiss-MACS schrieb:Nei, unter anderem namme, weil ich ha mini e-mail-adräss un mi passwort nümmun usserdämm krieg i erscht min pc hüt oder morn wieder!
Deswege hani mi neu aagmolde!
das isch ihre scho klar, dass mir eus nüd liebe
*unterschreib*Motte schrieb:Jaja.... is ja auch Eure Sache....
Auf jeden Fall ist damit mein Bild nur noch fester eingebrannt...
Sothi und Shaggy.. viel Spass an SIlvester
Winterthur ist eben gestorben...Swiss-MACS schrieb:he was? ich muess si gradmol froge, mir hei wölle an silveschter scho im z7 oder in winthertur fiiere!?
Motte schrieb:Winterthur ist eben gestorben...
Wer verbringt schon gern Silvester mit nem Kerl, der einen garnciht liebt, wenn man besseres haben kann.... nämlich unseren guten soth...Der leibt vielleicht auch nicht.... aber er ists einfach![]()
mir wärred sehäSwiss-MACS schrieb:Jo nei, luege ma ebbe mou was sich no ergit
Swiss-MACS schrieb:Nei, unter anderem namme, weil ich ha mini e-mail-adräss un mi passwort nümmun usserdämm krieg i erscht min pc hüt oder morn wieder!
Deswege hani mi neu aagmolde!
das isch ihre scho klar, dass mir eus nüd liebe