Hex
W:O:A Metalgod
- 4 März 2004
- 248.979
- 69.184
- 158
freilich, wenns des versdehsd?Rotschopf schrieb:könntse bitte den gscheiten dialekt wahren?![]()
ich glaab die thordis hot dich nimmer ghörd weil sie olde Bläck mätäl dredds ausgegrom hod.....

freilich, wenns des versdehsd?Rotschopf schrieb:könntse bitte den gscheiten dialekt wahren?![]()

NEEEIIIIIN!Thordis V. schrieb:is des jetzt a Aufforderung, Shizzo-Threads zu suachn??![]()

so is jutHex schrieb:freilich, wenns des versdehsd?![]()
ich glaab die thordis hot dich nimmer ghörd weil sie olde Bläck mätäl dredds ausgegrom hod.....![]()
![]()
![]()
![]()

ich gönns dir doch, find den ja echd inderessand....Thordis V. schrieb:I woat doch nua darauf das dea erste Depp ned meakt daß der Thread oid is und se voigas aufregt!![]()
Loßts ma doch mei Freid!
nä?und des versdehsd du alles? reschbeckt!Rotschopf schrieb:so is jut![]()

Hex schrieb:ich gönns dir doch, find den ja echd inderessand....
ich glaub da sin noch ne menge alde schätze verborgen im forum....nä?
des was hier gschrieba wird is ka problem...Hex schrieb:und des versdehsd du alles? reschbeckt!![]()
i denk dos i das au bessa lesn koan als höanThordis V. schrieb:owa wehe es wiad gsprochn
Rotschopf schrieb:i denk dos i das au bessa lesn koan als höan
der is auch cool....aber gibt ja (zum glück) nich viele gothics hier....Thordis V. schrieb:Schopfal, wär der Thread ned wos fia dei Gothic-Mäderl?![]()

lass de ma pushenHex schrieb:der is auch cool....aber gibt ja (zum glück) nich viele gothics hier....
*widdervergessninfränggischzuschwafeln*![]()
der is a cuul, öber zem glück gids ja ned viel godiks do herinna!![]()
![]()
![]()
Rotschopf schrieb:dat wär gnau dat richtig platzerl fia sa![]()