Hex
W:O:A Metalgod
- 4 März 2004
- 243.401
- 62.837
- 158
freilich, wenns des versdehsd?Rotschopf schrieb:könntse bitte den gscheiten dialekt wahren?
ich glaab die thordis hot dich nimmer ghörd weil sie olde Bläck mätäl dredds ausgegrom hod.....
freilich, wenns des versdehsd?Rotschopf schrieb:könntse bitte den gscheiten dialekt wahren?
NEEEIIIIIN!Thordis V. schrieb:is des jetzt a Aufforderung, Shizzo-Threads zu suachn??
so is jutHex schrieb:freilich, wenns des versdehsd?
ich glaab die thordis hot dich nimmer ghörd weil sie olde Bläck mätäl dredds ausgegrom hod.....
ich gönns dir doch, find den ja echd inderessand....Thordis V. schrieb:I woat doch nua darauf das dea erste Depp ned meakt daß der Thread oid is und se voigas aufregt!
Loßts ma doch mei Freid!
und des versdehsd du alles? reschbeckt!Rotschopf schrieb:so is jut
Hex schrieb:ich gönns dir doch, find den ja echd inderessand....
ich glaub da sin noch ne menge alde schätze verborgen im forum.... nä?
des was hier gschrieba wird is ka problem...Hex schrieb:und des versdehsd du alles? reschbeckt!
i denk dos i das au bessa lesn koan als höanThordis V. schrieb:owa wehe es wiad gsprochn
Rotschopf schrieb:i denk dos i das au bessa lesn koan als höan
der is auch cool....aber gibt ja (zum glück) nich viele gothics hier....Thordis V. schrieb:Schopfal, wär der Thread ned wos fia dei Gothic-Mäderl?
lass de ma pushenHex schrieb:der is auch cool....aber gibt ja (zum glück) nich viele gothics hier....
*widdervergessninfränggischzuschwafeln*
der is a cuul, öber zem glück gids ja ned viel godiks do herinna!
Rotschopf schrieb:dat wär gnau dat richtig platzerl fia sa