Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.750
8.531
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
@LW/MU/AP

Ik ga niet mee naar Ragnarok. Kwestie van op tijd thuis kunnen zijn, zou de kleine evt. z'n neus laten zien aan deze "boze" wereld. (je weet immers maar nooit)

Mss volgend jaar, maar voor dit jaar durf ik 't echt niet aan.

In elk geval wél Dong Open Air!!!

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
ja....je zou daar maar lopen..en je komt thuis....hooooooooo geboorte van je nieuwe wereldburger gemist! geloof niet dat je vrouwtje je dat in dank zou afnemen:D

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
o ja...volgende week maandag mag ik weer is geopereerd worden...fijn zeg... 6 dg later was ik eigenlijk van plan om carnaval te vieren...dat wordt dus carnavallen vanaf een barkruk...(ach...is zo erg nog niet...zonder dit grapje had ik waarschijnlijk ook wel gecarnavalt vanaf een barkruk!:D )

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
@LW/MU/AP

Ik ga niet mee naar Ragnarok. Kwestie van op tijd thuis kunnen zijn, zou de kleine evt. z'n neus laten zien aan deze "boze" wereld. (je weet immers maar nooit)

Mss volgend jaar, maar voor dit jaar durf ik 't echt niet aan.

In elk geval wél Dong Open Air!!!

is goed man.
het is in dit geval goed om geen risico te nemen dus voor deze ene keer vergeven we je :p
maar dan gaan we er op dong wel twee keer zo hard tegen aan he ;)

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
o ja...volgende week maandag mag ik weer is geopereerd worden...fijn zeg... 6 dg later was ik eigenlijk van plan om carnaval te vieren...dat wordt dus carnavallen vanaf een barkruk...(ach...is zo erg nog niet...zonder dit grapje had ik waarschijnlijk ook wel gecarnavalt vanaf een barkruk!:D )

zolang je niet van de kruk valt zie ik het probleem niet zo :p
maaruh grote ingreep of valt dat wel mee?

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.750
8.531
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
ja....je zou daar maar lopen..en je komt thuis....hooooooooo geboorte van je nieuwe wereldburger gemist! geloof niet dat je vrouwtje je dat in dank zou afnemen:D

Nee, denk ik ook niet.

Succes dan! Carnaval is er dit jaar niet meer bij. Werk etc. (al weet ik nu nog niet bij wie, heb nu de vrije keus tussen 2 jobaanbiedingen)