Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
zolang je niet van de kruk valt zie ik het probleem niet zo :p
maaruh grote ingreep of valt dat wel mee?

nou...t is een fistel in mn lies en die legt ie open...en dan maakt ie em niet meer dicht...hij mag van zelf dichtgroeien....dus ik denk dat ik er wel een tijdje zoet mee ben...zeker gezien mijn werk(met mensen met zware gedragsproblemen) ik weet niet of ik de eerste maand aan t werk kom...naah ik zie t wel...anders ga ik gewoon een hoop filmpjes kijken en lezen ofzo...ik zie wel...

main_unit

W:O:A Metalhead
6 Juli 2006
473
0
61
41
vlaardingen-netherlands
@LW/MU/AP

Ik ga niet mee naar Ragnarok. Kwestie van op tijd thuis kunnen zijn, zou de kleine evt. z'n neus laten zien aan deze "boze" wereld. (je weet immers maar nooit)

Mss volgend jaar, maar voor dit jaar durf ik 't echt niet aan.

In elk geval wél Dong Open Air!!!

Marion hier

Hartstikke begrijpelijk!
Naïk maakt je af als je er niet bij bent...

Nou ja ik zou de vader van mn kind afmaken als hij niet bij de geboorte is omdat hij op een festival loopt te feesten en te zuipen...

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.742
8.528
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien

Marion hier

Hartstikke begrijpelijk!
Naïk maakt je af als je er niet bij bent...

Nou ja ik zou de vader van mn kind afmaken als hij niet bij de geboorte is omdat hij op een festival loopt te feesten en te zuipen...

Zou wel 'n stunt zijn se! :D

Nee, in alle ernst, kost me op die manier ook minder geld, en ik spaar vrije dagen uit voor Wacken. En idd. voor 't geval dat 'm zou kunnen komen, ben ik toch korterbij in Bxl als ergens in Frankenland.