Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
Nee, da's niet waar! Ook vrouwen kunnen kleurenblind zijn, maar de kans dat dat gebeurt is wel héél veel kleiner (0.1% tegen 4.5%)

Edit Piaf zegt: ik ken er (niet toevallig) 2 vrouwen die kleurenblind zijn!

kijk aan... dat wist ik niet.. heb ik weer wat geleerd:D het wordt altijd beweerd dat t wel zo is..

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.757
8.532
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Arnhem en Nijmegen liggen toch niet zo ver uit elkaar?

Nee, maar Nijmegen ligt dichter bij Eindhoven als Arnhem. Qua trein maakt 't geen zak uit, alleen dat ik eerder moet afstappen. Dat is alles.

Maar comme j'ai dit, 't is nog ver weg, tegen die tijd zijn jullie al hier geweest, en dan zullen we 't er nog over hebben.

Als ik maar weet of en hoeveel kaartjes voor Dong ik moet bestellen!

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.757
8.532
170
Voor diegene die willen gaan, geef 't door of ik de tickets moet gaan "halen" of dat je dat zelf doet. Doe dat 't liefst per PM!

Van zodra ik weet dat de ticketverkoop begint, stuur ik dan een bericht aan Colamann (via mail), of een van de andere orga's. Dan moet ik ook doorgeven hoeveel tickets ik nodig heb.

Ticketafhaling gebeurt ter plekke!

Op de Duitse Dong-Thread staat al 'n lijstje. Daar staan jullie (nu) ook tussen!

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.757
8.532
170
Zo, en nu ga ik zien WIE de SLIMSTE MENS TER WERELD is.​

VERZOEK!!! PLEASE join me op het forumscamp! (nee AP, jij niet, jij bent er al 'n maand van tevoren in Wacken, ik weet 't)

Anders ben'k wéér de enige NL-talige daar. (Naïk gaat deze keer NIET mee, kleintje mag nog niet gaan)

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
40
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
Zo, en nu ga ik zien WIE de SLIMSTE MENS TER WERELD is.​

VERZOEK!!! PLEASE join me op het forumscamp! (nee AP, jij niet, jij bent er al 'n maand van tevoren in Wacken, ik weet 't)

Anders ben'k wéér de enige NL-talige daar. (Naïk gaat deze keer NIET mee, kleintje mag nog niet gaan)

Ik zal het er wel eens met MU over hebben, maar we nemen ook 2 niet forum mensen mee, en ik weet niet of die daar zin in hebben