Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
mja...ff wat ars....is er iemand wel is in Portugal geweest....Albufeira of pria de oura??? enig id of je daar nog een metaltentje hebt?

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Winterslaap schrieb:
mja...ff wat ars....is er iemand wel is in Portugal geweest....Albufeira of pria de oura??? enig id of je daar nog een metaltentje hebt?

ik ben 7 jaar geleden in portugal geweest, niet echt opgelet welke plaatsen dat waren en al helemaal niet wat voor kroegen ze daar hebben...

maar er is als het goed is een site waar je wereldwijd allerlij pubs cafe's en baren kan opzoeken die rock/metal draaien..
ben alleen ff de link kwijt

Winterslaap

22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
agresionpower schrieb:
ik ben 7 jaar geleden in portugal geweest, niet echt opgelet welke plaatsen dat waren en al helemaal niet wat voor kroegen ze daar hebben...

maar er is als het goed is een site waar je wereldwijd allerlij pubs cafe's en baren kan opzoeken die rock/metal draaien..
ben alleen ff de link kwijt

ja ..di heb ik intussen gevonden..metaltravelguide.com.....jammergenoeg zit de plaats er niet tussen :rolleyes: bale

Winterslaap

22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
agresionpower schrieb:
mja in dat geval moet je zelf maar rond kijken in die plaatsen he :p

gaan er trouwns mensen naar ocultfest dit jaar?

mja ik ben wel van plan om op kroegenontdekkingstocht te gaan :p

geen occultfest dit jaar...woensdag wel naar Summerbreeze

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.883
8.592
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Ik kan voorlopig geen festival meer zien!!!
Was dit weekend op Folkwoods (in Nuenen) en heb m'n systeem weer helemaal in de vernieling gezopen!!! Mensch war dat gut!! :D

Mijn festivalseizoen zit er nu op. Wachten tot oktober voor Gnoff Gesloten Air :D

agresionpower

22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Lady_Wolf schrieb:
occultfest is toch 2 september?
(na gecheckt te hebben)
Ik ga 2 september (met MU) naar Baroeg Open Air, dichterbij en gratis :p
gezellig een pit bouwen bij After Forever

AF is soooo gay...

maar ik zit nog te twijvelen of ik naar baroeg of naar ocult ga aangezien veel van mijn vrienden naar baroeg lijken te gaan...

agresionpower

22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Quark schrieb:
Ik kan voorlopig geen festival meer zien!!!
Was dit weekend op Folkwoods (in Nuenen) en heb m'n systeem weer helemaal in de vernieling gezopen!!! Mensch war dat gut!! :D

Mijn festivalseizoen zit er nu op. Wachten tot oktober voor Gnoff Gesloten Air :D

hmm raar ik was afgelopen weekend op dokk'um open air en ik krijg juist steeds meer zin in festivals :D

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.883
8.592
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
agresionpower schrieb:
hmm raar ik was afgelopen weekend op dokk'um open air en ik krijg juist steeds meer zin in festivals :D
Ik ook, maar m'n maag niet echt!

Teveel gezopen de laatste 2 weken.

Ach ja, nog ff en ik kan weer. Gelukkig heb ik deze week weer verlof (morgen een feestdag hier).

O ja, ik weet weer waarom ik in België woon! €5,30 voor shag! :( Mensch wie teuer!!!

agresionpower

22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Quark schrieb:
Ik ook, maar m'n maag niet echt!

Teveel gezopen de laatste 2 weken.

Ach ja, nog ff en ik kan weer. Gelukkig heb ik deze week weer verlof (morgen een feestdag hier).

O ja, ik weet weer waarom ik in België woon! €5,30 voor shag! :( Mensch wie teuer!!!

hmm vorige week betalde ik nog 5,10 voor een pakje... of bedoel je inclusief de vloei?
mwa als ik merkie goedkoop neem ben ik met 3,40 klaar