Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.883
8.592
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
stratovana schrieb:
Heel tevreden, dank je wel voor dit snelle antwoord. We reizen met z'n tweetjes. Dus ik ga de regiobahn/express nemen en dan de pendelbus.

Voor ons nog even wat langer wachten dan de meeste hier van jullie. Een paar goede kennissen vertrekken ook dinsdag en woensdag al.
Tja, that's life!

Morgen ben ik ook weg. Kan haast niet wachten!!!

*hibbel*

Angelos

W:O:A Metalhead
29 Juli 2006
107
0
61
37
Sint-Oedenrode (Holland)
www.puppypuke.com
kheb er ook al zo'n zin in, twordt mn eerste keer wacken. maar als ik moet geloven wat ik van mn vrienden hoor is het echt te gaaf voor woorden, heel erg gemoeddelijk ( net eindhoven :p ). mja morgen de grote dag van het vertrek dus et is al pakken geblazen, iedereen alvast een fijne reis en wie weet tot over een paar dagen :D

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
En ineens zijn er zomaar nog een paar die ook naar wacken toegaan..... waar waren jullie in de tijd dat we 25k moesten halen enzo??? (hihi leuk ochtendhumeur afreageren op newbies :D)

nouja hoop dat iedereen een hele leuke tijd heeft en uiteraard ga ik met een aantal vaste forumers nog gezellig een biertje drinken :D

Winterslaap

22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
nou...Wacken gangers.... heeeeeeeeel veel plezier... (ben toch een beetje jaloers :D maar ja..t zit er niet in...volgend jaar beter :( )
ik hoop t gezellig is...mooi weer.. en alles
ik hoor de verhalen wel

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
er ook maar vanuitgaande dat ik morgen uiteraard nog 300 dingen bedenk die ik ook mee moet nemen..... iedereen veel plezier en tot woensdagavond!!!! :D

stratovana

Newbie
30 Juli 2006
8
0
46
Voor iedereen die morgen al afreist, doe rustig aan onderweg ;) Ik hoop donderdag ergens tussen 15.00 en 16.00 aanwezig te zijn.

Lady_Wolf

4 Juli 2006
33.175
0
81
40
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
stratovana schrieb:
Voor iedereen die morgen al afreist, doe rustig aan onderweg ;) Ik hoop donderdag ergens tussen 15.00 en 16.00 aanwezig te zijn.

Hehe, Main Unit en ik moesten bijna wel rustig aan doen, omdat MU zelf vergeten was zn banden te balanceren en we dan in een schuddende auto zouden zitten.
Gelukkig is hij nu op/bijna bij zijn werk om het als nog te doen, zodat we alsnog lekker door kunnen rijden

is het btw dat elke hollander met WOA op zn auto bij de grens meteen van de weggehaald wordt voor controle?

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.883
8.592
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Lady_Wolf schrieb:
Hehe, Main Unit en ik moesten bijna wel rustig aan doen, omdat MU zelf vergeten was zn banden te balanceren en we dan in een schuddende auto zouden zitten.
Gelukkig is hij nu op/bijna bij zijn werk om het als nog te doen, zodat we alsnog lekker door kunnen rijden

is het btw dat elke hollander met WOA op zn auto bij de grens meteen van de weggehaald wordt voor controle?
Bij de grens niet. Hoogstens steeksproefgewijs.

Je zal mss wel wat meer problemen (kunnen) krijgen in Wacken zelf. Maar ok daar ben ik niet zeker van, omdat ik daar nooit met 'n Nederlandse wagen ben geweest, altijd met Duitse wagens. (en nu morgen 'n Belgische)

Winterslaap

22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
ben er elk jaar netjes vanaf geweest...maar toen stonden er al een paar Nederlandse auto's langs de kant...en dat was in Wacken zelf... ik zou geen risico's nemen iig