Ja maar die mensen die zuipen Vodka alsof 't benzine voor hun auto is!agresionpower schrieb:zag laatst een filmpje van een rus die een hele fles in een keer achteroversloeg![]()
Da's dus nie gek zenne!
Ja maar die mensen die zuipen Vodka alsof 't benzine voor hun auto is!agresionpower schrieb:zag laatst een filmpje van een rus die een hele fles in een keer achteroversloeg![]()
Gekocht, of gehuurd voor 'n bak bier? (ben nu toch benieuwd se)BertPitt schrieb:Jaja... we hebben een auto!!!
BertPitt schrieb:Jaja... we hebben een auto!!!
Zorg er maar voor da'k jou woensdagmorgen zie, na 't opbouwen van onze tent! Met 'n grote pint natuurlijk!!!agresionpower schrieb:nou dan verwacht ik dat je een biertje komt brengen![]()
Quark schrieb:Zorg er maar voor da'k jou woensdagmorgen zie, na 't opbouwen van onze tent! Met 'n grote pint natuurlijk!!!
![]()
Gekocht tegen betaling helaas.. Golf 2 uit 1985... Damn, hoop zo dat die iedergeval Hamburg red. Hamburg >>> Wacken zonder vervoer lijkt me geen probleem, omdat er wel wat aan komt waaien.Quark schrieb:Gekocht, of gehuurd voor 'n bak bier? (ben nu toch benieuwd se)
Je sais.agresionpower schrieb:hey ik zal zeker me best doen om jullie te vinden![]()
Quark schrieb:Je sais.
Als je op 'n plek komt op 't forumscamp, en je ziet een Belgische auto tussen allerlei auto's waarvan de nummerplaat begint met MS (daar is-ie weer=Münster) dan heb je kans dat wij dat zijn! (Groene Renault Kangoo, als ik me nie vergis, ben nogal kleurenblind)
Quark schrieb:Leest iemand dit eigenlijk wel eens?
Jammer dat 't enkel in 't Duits is, maar ik ben echt té lam om dat allemaal om te zetten naar 't Nederlands. Bovendien zou ik de woordspelingen maar verknallen, en da's nu net de charme van deze collumn.
Evil Igel![]()
Ach, da's ook 'n mooi trajcet. Ben al vaak met de trein gegaan. 's Morgens opstappen in Best, en dan zie je ze al zien, van "Waar gaat die heen?" Pintje in de hand (jawel, 's morgens vroeg) en dan over Utrecht zo richting Osnabrück.Angelos schrieb:grr, eigelijk zouden wij ook met de auto kunnen gaan.
maar helaas ben ik te lam om mijn rijbewijs snel te halen dus dat gaat mooi niet door.
en ik denk da mn pa et ook nie relaxt zou vinden als ik zn wagen voor een week leen naar wacken terwijl hij in amerika op zakenrijs zit.![]()
maarja, metde trein is ook gezellig. kan ik teminste ook al gaan zuipen.