Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

BertPitt

Newbie
26 Juli 2006
9
0
46
39
Quark schrieb:
Gekocht, of gehuurd voor 'n bak bier? (ben nu toch benieuwd se)
Gekocht tegen betaling helaas.. Golf 2 uit 1985... Damn, hoop zo dat die iedergeval Hamburg red. Hamburg >>> Wacken zonder vervoer lijkt me geen probleem, omdat er wel wat aan komt waaien.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.884
8.595
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
agresionpower schrieb:
hey ik zal zeker me best doen om jullie te vinden ;)
Je sais.

Als je op 'n plek komt op 't forumscamp, en je ziet een Belgische auto tussen allerlei auto's waarvan de nummerplaat begint met MS (daar is-ie weer=Münster) dan heb je kans dat wij dat zijn! (Groene Renault Kangoo, als ik me nie vergis, ben nogal kleurenblind :D)

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Quark schrieb:
Je sais.

Als je op 'n plek komt op 't forumscamp, en je ziet een Belgische auto tussen allerlei auto's waarvan de nummerplaat begint met MS (daar is-ie weer=Münster) dan heb je kans dat wij dat zijn! (Groene Renault Kangoo, als ik me nie vergis, ben nogal kleurenblind :D)

ik zal zoizo opzoek gaan naar belgische auto op het forum camp :D

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Quark schrieb:
Leest iemand dit eigenlijk wel eens?
Jammer dat 't enkel in 't Duits is, maar ik ben echt té lam om dat allemaal om te zetten naar 't Nederlands. Bovendien zou ik de woordspelingen maar verknallen, en da's nu net de charme van deze collumn.

Evil Igel :D

niet echt eigenlijk, kleine stukjes in het duits kan ik nog wel ontcijveren.
maar dit soort stukken zijn een beetje erg lang...

Angelos

W:O:A Metalhead
29 Juli 2006
107
0
61
37
Sint-Oedenrode (Holland)
www.puppypuke.com
grr, eigelijk zouden wij ook met de auto kunnen gaan.
maar helaas ben ik te lam om mijn rijbewijs snel te halen dus dat gaat mooi niet door :( .
en ik denk da mn pa et ook nie relaxt zou vinden als ik zn wagen voor een week leen naar wacken terwijl hij in amerika op zakenrijs zit. :p
maarja, metde trijn is ook gezellig. kan ik teminste ook al gaan zuipen.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.884
8.595
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Angelos schrieb:
grr, eigelijk zouden wij ook met de auto kunnen gaan.
maar helaas ben ik te lam om mijn rijbewijs snel te halen dus dat gaat mooi niet door :( .
en ik denk da mn pa et ook nie relaxt zou vinden als ik zn wagen voor een week leen naar wacken terwijl hij in amerika op zakenrijs zit. :p
maarja, metde trein is ook gezellig. kan ik teminste ook al gaan zuipen.
Ach, da's ook 'n mooi trajcet. Ben al vaak met de trein gegaan. 's Morgens opstappen in Best, en dan zie je ze al zien, van "Waar gaat die heen?" Pintje in de hand (jawel, 's morgens vroeg) en dan over Utrecht zo richting Osnabrück.

Dat waren nog 's tijden!

Nu is 't de auto, en m'n vrouw die rijdt.

PS. IK HAAT TAALVAUTEN!!!! :D