Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
41
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
Frans vind ik echt een klote taal, vooral met die vreselijke onregelmatige werkwoorden. Dat leverde me altijd een 1 op.
Duits daarentegen gaat me wel aardig af na 5 maanden in Oostenrijk gewoond te hebben.
Hoewel ik er wel een beetje een accent in het Duits aan overgehouden heb.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
111.768
9.754
170
Best, Nederland. Ora: Belgica
Lady_Wolf schrieb:
Frans vind ik echt een klote taal, vooral met die vreselijke onregelmatige werkwoorden. Dat leverde me altijd een 1 op.
Duits daarentegen gaat me wel aardig af na 5 maanden in Oostenrijk gewoond te hebben.
Hoewel ik er wel een beetje een accent in het Duits aan overgehouden heb.
Een accent krijg ik nu ook . Nl. 't Vlaams accent. Heb daarvoor altijd in Brabant gewoond, maar nu merk ik dat ik toch steeds Vlaamser ga klappen ;)

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
111.768
9.754
170
Rudi Carell is overleden

Las ik vanmorgen op 't Duitstalige forum:
Rudi Carell is overleden. Hij is 71 jaar geworden, en is gestorven aan longkanker in zijn woonplaats Bremen.

Weer een van de oude garde die niet meer is.

R.I.P.

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
41
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
main_unit schrieb:
de stukjes van hem die ik gezien heb vond ik ronduit vervelend
hij hemelt zichzelf constant op enzo
hele vervelende man

Dát stukje is echt geweldig, hij heeft het over de viering van de 8ste verjaardag van de Islamitische revolutie en dat Ayatollah Khomeini met cadeau's overladen wordt, en daarna komt een stukje, dan zie je eerst die Ayatollah en dan dat er allemaal slipjes en BH's naar hem toegegooid worden.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
111.768
9.754
170
Lady_Wolf schrieb:
Dát stukje is echt geweldig, hij heeft het over de viering van de 8ste verjaardag van de Islamitische revolutie en dat Ayatollah Khomeini met cadeau's overladen wordt, en daarna komt een stukje, dan zie je eerst die Ayatollah en dan dat er allemaal slipjes en BH's naar hem toegegooid worden.
Inderdaad! Gewoon hilarisch!!!

Maar hoe je 't went of keert, Carell heeft de helft van m'n leven de TV mede gemaakt. Denk maar o.a. aan "Wie van de Drie"! (allez, ik ben ook 'n stuk ouder mss)

En 't laatst wat ik van 'm zag was (toen ik nog in Best woonde) op RTL+ met "7 Tage, 7 Köpfe". Ook daar was 'm weer geweldig!

Hoe hij als mens is geweest, dat intereseert me niet. Maar hij had wel de moed naar Duitsland te gaan, kort na de 2e Wereldoorlog, en we weten allemaal hoe de Nederlanders over Duitsers denken!? (nu nog steeds trouwens)

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
111.768
9.754
170
main_unit schrieb:
ehm,ik heb nooit iets tegen de duitsers gehad hoor
lady wolf en ik zijn in mei n weekendje naar berlijn geweest,prachtig daar
Als ik zie dat mijn broer 't nog altijd over "de moffen" heeft (hij is van 72), wat moet ik dan denken? Hij heeft nu 2 kleintjes, en die gaan dat dus straks mooi overnemen! (de oudste is van 2000)

Ik heb 't niet hier over de mensen op 't forum, ik heb 't over de mensen in 't algemeen in Nederland. (en ik woon er nog dicht genoeg tegenaan om 't te zien)

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
111.768
9.754
170
Iscariot schrieb:
Dat komt omdat onze generatie de oorlog en de WK finale van '74 niet hebben meegemaakt.:)

Het feit dat ik elke keer in Augustus naar dit feestje mag maakt ook veel goed:)
Ach, dat feestje. :D

Ik ga me daarop maar alvast voorbereiden door dit weekend naar Dong te gaan. Ook 'n leuk feestje, en alvast 'n voorbereiding voor 't forumscamp van dit jaar!!! :D