Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
111.724
9.723
170
Best, Nederland. Ora: Belgica
Lady_Wolf schrieb:
je bent duidelijk nog nooit in Leusden geweest. :p

nee, echt, Leusden is een gaar kutdorp. Het enige leuke in Leusden...eeehm... ja eehm.... ik weet het! dat ben Ik!
Zou 't niet weten of ik d'r ooit ben geweest.

Heb zo'n 18 jaar terug zo'n kaart van Ritzen (toenmalig minister van O&W) gekregen, en ben daarmee het hele land doorgekruisd. Kans bestaat dus allerszins dat ik toch in Leusden ben geweest.

Tegenwoordig heb ik zo'n kaart voor België. Maar die geldt weer niet in NL!

Metallerjim

Rübenschlingel
6 Feb. 2003
7.060
9.544
128
Wilhelmshaven, früher Leverkusen
Quark schrieb:

Heb zo'n 18 jaar terug zo'n kaart van Ritzen (toenmalig minister van O&W) gekregen, en ben daarmee het hele land doorgekruisd. Kans bestaat dus allerszins dat ik toch in Leusden ben geweest.

ja lekker niet!! ff leuk om Nederlands te lulle hier
aah jammer man! dat je niet naar GMM kan! kicke bands hoor!

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
41
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
Quark schrieb:

tis een gat naast amersfoort, je kan er alleen per ov met de bus komen....

en ach, ik hoop over een jaar samen te wonen in omgeving Den Haag.
Ben ik ook weg uit dat gat...

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
111.724
9.723
170
Lady_Wolf schrieb:
Und Gott ist überall!!
Herr Pfarrer, auch in unserem Hof
JA URBANUS! AUCH IN EUEREM HOF!!!
Hehehe, wir haben keinen Hof

wir haben einen Balkon! :D
Je croyais déjà! :D

Qu'est-ce que ça voulait dire, mais tu'as eu mon MP :D

Ja, ik ben bijna Belgisch geworden!!!!! :D

Zuletzt bearbeitet:

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
49
nederland
zeg eh....bovenste beste luitjes vanuit alle Nederlandse (ja Q.....Vlaamstalige) regionen....even deze ontnuchterende opmerking van een enigzins benevelde Winterzon (mja tis sterruvusheet tegenwoordig) Zomerzon dan.... volgens mij is dit t Nederlandstalige forum.....IK SNAP DER DE BALLEN VAN !!! oow...mag nie skreeuwe...doe ik ook nie...ik beoefen op t moment even mn grunten.... gaan we over op onze Moerstaal??? yes? :D

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Winterslaap schrieb:
zeg eh....bovenste beste luitjes vanuit alle Nederlandse (ja Q.....Vlaamstalige) regionen....even deze ontnuchterende opmerking van een enigzins benevelde Winterzon (mja tis sterruvusheet tegenwoordig) Zomerzon dan.... volgens mij is dit t Nederlandstalige forum.....IK SNAP DER DE BALLEN VAN !!! oow...mag nie skreeuwe...doe ik ook nie...ik beoefen op t moment even mn grunten.... gaan we over op onze Moerstaal??? yes? :D
sluit zich volledig aan bij Winterzonnetje.... (en dat terwijl ik tegenwoordig meer engels dan nederlands lul.... moet me vriendje toch eens nederlands gaan leren)

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
111.724
9.723
170
Nemesiss schrieb:
sluit zich volledig aan bij Winterzonnetje.... (en dat terwijl ik tegenwoordig meer engels dan nederlands lul.... moet me vriendje toch eens nederlands gaan leren)
Hoezo? Is 't een van 't Duitstalige forum ;) :D:D:D:D:D

Maar je lief Nederlands laten leren is nooit verkeerd. Kijk maar naar m'n vrouw, na 4 jaar bij elkaar is haar Nederlands ook met sprongen vooruitgegaan, en m'n Frans net zo hard!!

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
49
nederland
Quark schrieb:
Hoezo? Is 't een van 't Duitstalige forum ;) :D:D:D:D:D

Maar je lief Nederlands laten leren is nooit verkeerd. Kijk maar naar m'n vrouw, na 4 jaar bij elkaar is haar Nederlands ook met sprongen vooruitgegaan, en m'n Frans net zo hard!!

knap hoor... ik ken geen Frans... en hij mij ook nie... ik heb t ook nooit op school gehad..
@Nem...waar komt je vriend vandaan dan? Neerlands is een moeilijke taal...wens je veel succes t hem te leren ;)