Lady_Wolf
W:O:A Metalmaster
Quark schrieb:D'r gaat niks boven België én Best!!!![]()
je bent duidelijk nog nooit in Leusden geweest.

nee, echt, Leusden is een gaar kutdorp. Het enige leuke in Leusden...eeehm... ja eehm.... ik weet het! dat ben Ik!
Quark schrieb:D'r gaat niks boven België én Best!!!![]()

main_unit schrieb:lol,jij bent idd de enigste reden dat ik in leusden kom![]()

Zou 't niet weten of ik d'r ooit ben geweest.Lady_Wolf schrieb:je bent duidelijk nog nooit in Leusden geweest.
nee, echt, Leusden is een gaar kutdorp. Het enige leuke in Leusden...eeehm... ja eehm.... ik weet het! dat ben Ik!
Quark schrieb:Zou 't niet weten of ik d'r ooit ben geweest.
Heb zo'n 18 jaar terug zo'n kaart van Ritzen (toenmalig minister van O&W) gekregen, en ben daarmee het hele land doorgekruisd. Kans bestaat dus allerszins dat ik toch in Leusden ben geweest.
Tegenwoordig heb ik zo'n kaart voor België. Maar die geldt weer niet in NL!
Quark schrieb:Zou 't niet weten of ik d'r ooit ben geweest.
Heb zo'n 18 jaar terug zo'n kaart van Ritzen (toenmalig minister van O&W) gekregen, en ben daarmee het hele land doorgekruisd. Kans bestaat dus allerszins dat ik toch in Leusden ben geweest.
Tegenwoordig heb ik zo'n kaart voor België. Maar die geldt weer niet in NL!
Idd. Erger dan TH!Metallerjim schrieb:ja lekker niet!! ff leuk om Nederlands te lulle hier
aah jammer man! dat je niet naar GMM kan! kicke bands hoor!

Heb nog 'n tijdje in Utrecht gewoond, ergens kwam 't me bekend voor.Lady_Wolf schrieb:tis een gat naast amersfoort, je kan er alleen per ov met de bus komen....
en ach, ik hoop over een jaar samen te wonen in omgeving Den Haag.
Ben ik ook weg uit dat gat...

Je croyais déjà!Lady_Wolf schrieb:Und Gott ist überall!!
Herr Pfarrer, auch in unserem Hof
JA URBANUS! AUCH IN EUEREM HOF!!!
Hehehe, wir haben keinen Hof
wir haben einen Balkon!![]()

sluit zich volledig aan bij Winterzonnetje.... (en dat terwijl ik tegenwoordig meer engels dan nederlands lul.... moet me vriendje toch eens nederlands gaan leren)Winterslaap schrieb:zeg eh....bovenste beste luitjes vanuit alle Nederlandse (ja Q.....Vlaamstalige) regionen....even deze ontnuchterende opmerking van een enigzins benevelde Winterzon (mja tis sterruvusheet tegenwoordig) Zomerzon dan.... volgens mij is dit t Nederlandstalige forum.....IK SNAP DER DE BALLEN VAN !!! oow...mag nie skreeuwe...doe ik ook nie...ik beoefen op t moment even mn grunten.... gaan we over op onze Moerstaal??? yes?![]()
Hoezo? Is 't een van 't Duitstalige forumNemesiss schrieb:sluit zich volledig aan bij Winterzonnetje.... (en dat terwijl ik tegenwoordig meer engels dan nederlands lul.... moet me vriendje toch eens nederlands gaan leren)

Quark schrieb:Hoezo? Is 't een van 't Duitstalige forum![]()
Maar je lief Nederlands laten leren is nooit verkeerd. Kijk maar naar m'n vrouw, na 4 jaar bij elkaar is haar Nederlands ook met sprongen vooruitgegaan, en m'n Frans net zo hard!!

Tja, ik ken Frans, en hij kent mij ook! (2 zelfs)Winterslaap schrieb:knap hoor... ik ken geen Frans... en hij mij ook nie... ik heb t ook nooit op school gehad..
@Nem...waar komt je vriend vandaan dan? Neerlands is een moeilijke taal...wens je veel succes t hem te leren![]()