Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Winterslaap schrieb:
knap hoor... ik ken geen Frans... en hij mij ook nie... ik heb t ook nooit op school gehad..
@Nem...waar komt je vriend vandaan dan? Neerlands is een moeilijke taal...wens je veel succes t hem te leren ;)
Hij komt uit Engeland, Sunderland om precies te zijn.... maar hij is hier om te blijven hoor.... woont al bijna 2 jaar in nederland, maar samen met allemaal andere engelsen dus nooit nederlands geleerd.... dat is nu mijn taak :o

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
110.833
9.125
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Nemesiss schrieb:
beetje zwak van je hoor AP.... ik ben toch wat meer van je gewend :rolleyes:
't Valt mij ook op dat hij niet meer zoveel meer op 't forum is als, laat ons zeggen, 'n paar maanden geleden! Waar zou dat aan kunnen liggen? Mss 'n lief gevonden ofzo?

Kom op AP, laat je nie kennen!!! (en laat 's wat van je horen/zien)

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Quark schrieb:
't Valt mij ook op dat hij niet meer zoveel meer op 't forum is als, laat ons zeggen, 'n paar maanden geleden! Waar zou dat aan kunnen liggen? Mss 'n lief gevonden ofzo?

Kom op AP, laat je nie kennen!!! (en laat 's wat van je horen/zien)
Ik ben hier ook veel minder dan eerst... jah en ik heb dus een lief gevonden :D

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
40
Almere, Holland
nee ik heb geen lief gevonden... zelfs geen neukertje of iets in die richting..

maarja sinds ik elk weekend feesten heb van vrijdag avond tot zondag ochtend en ik bijna elke avond andere dingen te doen heb, en ik niet meer op me werk mag forumen (hey toevallig zit ik vandaag alleen :p ) kan ik hier gewoon niet meer zo vaak zijn.

maar ik doe uiteraart me best