JA!!!!agresionpower schrieb:fokking spammers jullie denken toch niet dat ik alle nieuwe post ga lezen he![]()

Hij komt uit Engeland, Sunderland om precies te zijn.... maar hij is hier om te blijven hoor.... woont al bijna 2 jaar in nederland, maar samen met allemaal andere engelsen dus nooit nederlands geleerd.... dat is nu mijn taakWinterslaap schrieb:knap hoor... ik ken geen Frans... en hij mij ook nie... ik heb t ook nooit op school gehad..
@Nem...waar komt je vriend vandaan dan? Neerlands is een moeilijke taal...wens je veel succes t hem te leren![]()

beetje zwak van je hoor AP.... ik ben toch wat meer van je gewendagresionpower schrieb:KUT!!!!!!!!!!!!!!!!

't Valt mij ook op dat hij niet meer zoveel meer op 't forum is als, laat ons zeggen, 'n paar maanden geleden! Waar zou dat aan kunnen liggen? Mss 'n lief gevonden ofzo?Nemesiss schrieb:beetje zwak van je hoor AP.... ik ben toch wat meer van je gewend![]()
Ik ben hier ook veel minder dan eerst... jah en ik heb dus een lief gevondenQuark schrieb:'t Valt mij ook op dat hij niet meer zoveel meer op 't forum is als, laat ons zeggen, 'n paar maanden geleden! Waar zou dat aan kunnen liggen? Mss 'n lief gevonden ofzo?
Kom op AP, laat je nie kennen!!! (en laat 's wat van je horen/zien)

Zolang ik je maar op Wacken zie, vinne'kik 't Best (Nemesiss schrieb:Ik ben hier ook veel minder dan eerst... jah en ik heb dus een lief gevonden![]()
)
) kan ik hier gewoon niet meer zo vaak zijn.
Ik kick ook regelmatig af. Heb een heel laag spamming gemiddelde als je bedenkt dat ik hier al zo'n 5 jaar zit ofzo:STUUUUURLIJK.... BIER!!!!!!Quark schrieb:Zolang ik je maar op Wacken zie, vinne'kik 't Best ()
ik zat geloof in het begin op iets van 100 posts per dag.... ben daar vanaf gestapt.... niet vol te houden joh....Lady_Wolf schrieb:Ik weet fora waar mensen rustig de 60 posts per dag halen...
Dat valt hier dus nog best mee...
We heten niet allemaal Master of Hades! (ong. 77.000 posts op dit forum, en daarmee 't record)Nemesiss schrieb:TUUUUURLIJK.... BIER!!!!!!
ik zat geloof in het begin op iets van 100 posts per dag.... ben daar vanaf gestapt.... niet vol te houden joh....
Nemesiss schrieb:TUUUUURLIJK.... BIER!!!!!!
ik zat geloof in het begin op iets van 100 posts per dag.... ben daar vanaf gestapt.... niet vol te houden joh....