Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
meeeiuw schrieb:
haha zeker.mensen ze staan ook in rijssen in lucky&co ik ken die hele zaal niet nog nooit van gehoord heeft iemand enig idee hoe je daar komt en wat vor een zaal dat is:S
zegt me helemaal niets....ik zou niet eens weten waar het ligt :D maarja zoals AP kan beamen mijn geografische kennis is erg klein :)

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
meeeiuw schrieb:
ok opgezocht en het is een kleine stukje weg bij de duitsegrend.en normaal trede nederlandse dinge daar op als lee touwers en bouwer ofzo.uhm tja ff na dnekne ofik daar dan tohc nog heen gahet is wel 10 dagen na metallica
hmm is voor mij te ver weg... maarja opeth komt ook naar wacken dus dan zie ik ze daar wel

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.870
8.580
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Rijssen ligt in het gebied der zwarte kousen tussen Deventer en Almelo. En vloeken is verboden op straffe van €50 als 't ondertussen al niet is duurder geworden. Daar regeert nl. de SGP, dé partij van Nederland die discriminatie hoog in 't vaandel heeft staan!!!

Iscariot

W:O:A Metalhead
9 Jan. 2002
2.369
0
61
42
Apeldoorn- Netherlands
surf.to
meeeiuw schrieb:
ben giste rbij dagoba sepultura en inflames geweest .

dagoba wat een gewelidge band
sepultura speelde rete strak
in flames leuke show muziek valt tegen

meer gelijkgestemden in Eindhoven toen :)

Heb groot deel van dagoba buiten in de rij meegemaakt. Sepultura was wel strak, goede drummer ook. Alleen werd de muziek me op een gegeven moment een beetje te saai.
Mja, In flames was wel weer leuk. Elke keer dat ikz e zie nemen ze weer meer vuurwerk en verlichting mee... what's next?
Geluid niet briljant, show lekker:)

Iscariot

9 Jan. 2002
2.369
0
61
42
Apeldoorn- Netherlands
surf.to
Quark schrieb:
Rijssen ligt in het gebied der zwarte kousen tussen Deventer en Almelo. En vloeken is verboden op straffe van €50 als 't ondertussen al niet is duurder geworden. Daar regeert nl. de SGP, dé partij van Nederland die discriminatie hoog in 't vaandel heeft staan!!!

heel gezellig daar! Als rasti rostelli komt zorgen de SGP-terroristen wel voor een bommelding daaro (bron: origineel Rijssenaar)
In lucky komen af en toe wel grote concerten. Blind guardian heeft daar niet lang terug ook gestaan. Vraag me af waarom juist daar...?

Winterslaap

22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
Iscariot schrieb:
meer gelijkgestemden in Eindhoven toen :)

Heb groot deel van dagoba buiten in de rij meegemaakt. Sepultura was wel strak, goede drummer ook. Alleen werd de muziek me op een gegeven moment een beetje te saai.
Mja, In flames was wel weer leuk. Elke keer dat ikz e zie nemen ze weer meer vuurwerk en verlichting mee... what's next?
Geluid niet briljant, show lekker:)

ja de lichtjes waren leuk he! paar leuke vlammetjes...en we zijn ondergesneeuwd...elke keer wordt t idd meer...ik denk dat de heren meer verdienen... 5 jaar terug hadden ze misschien een half zaaltje gehad...ze zijn nu meer popi he...leuk voor hun...minder voor mij...allemaal kleine kinders voor je bek.... of ik word ouder :eek: :D :D