meeeiuw schrieb:haha maar opeth is wel goed
meeeiuw schrieb:haha zeker.mensen ze staan ook in rijssen in lucky&co ik ken die hele zaal niet nog nooit van gehoord heeft iemand enig idee hoe je daar komt en wat vor een zaal dat is:S
zegt me helemaal niets....ik zou niet eens weten waar het ligtmeeeiuw schrieb:haha zeker.mensen ze staan ook in rijssen in lucky&co ik ken die hele zaal niet nog nooit van gehoord heeft iemand enig idee hoe je daar komt en wat vor een zaal dat is:S
hmm is voor mij te ver weg... maarja opeth komt ook naar wacken dus dan zie ik ze daar welmeeeiuw schrieb:ok opgezocht en het is een kleine stukje weg bij de duitsegrend.en normaal trede nederlandse dinge daar op als lee touwers en bouwer ofzo.uhm tja ff na dnekne ofik daar dan tohc nog heen gahet is wel 10 dagen na metallica
Nemesiss schrieb:hmm is voor mij te ver weg... maarja opeth komt ook naar wacken dus dan zie ik ze daar wel
niet op mijn bank hooragresionpower schrieb:achja ik hoef ze helemaal niet te zien dus dat word bier tanken tijdens hun show![]()
meeeiuw schrieb:ben giste rbij dagoba sepultura en inflames geweest .
dagoba wat een gewelidge band
sepultura speelde rete strak
in flames leuke show muziek valt tegen
Quark schrieb:Rijssen ligt in het gebied der zwarte kousen tussen Deventer en Almelo. En vloeken is verboden op straffe van €50 als 't ondertussen al niet is duurder geworden. Daar regeert nl. de SGP, dé partij van Nederland die discriminatie hoog in 't vaandel heeft staan!!!
Iscariot schrieb:meer gelijkgestemden in Eindhoven toen
Heb groot deel van dagoba buiten in de rij meegemaakt. Sepultura was wel strak, goede drummer ook. Alleen werd de muziek me op een gegeven moment een beetje te saai.
Mja, In flames was wel weer leuk. Elke keer dat ikz e zie nemen ze weer meer vuurwerk en verlichting mee... what's next?
Geluid niet briljant, show lekker![]()