Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.861
8.576
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Thnx guys, maar dat zal nog ff bij vlagen zijn, omdat ik nog st4eeds in Wallonië ben, en niet thuis in m'n eigen Neerpelt. ik hoop toch voor 1 april weer terug zijn, maar da's tot nu toe nog een groot misterie.

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
meeeiuw schrieb:
ben giste rbij dagoba sepultura en inflames geweest .

dagoba wat een gewelidge band
sepultura speelde rete strak
in flames leuke show muziek valt tegen
heej als je dan nou gezegd had.... dan hadden we ff kunnen meeten... ik was er ook....

dagoba helaas niet gezien.... we waren te laat
sepultura... redelijk... niet helemaal mijn ding maar ze speelde zeker goed
in flames... WOW geweldig.... goeie muziek en goeie show... aardige gasten trouwens :D heb ze ontmoet... ook de zanger van sepultura hele aardige vent... boom van een kerel dat wel :p

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
meeeiuw schrieb:
ik stond rechts bij sepultura bij de rechter gitaristhelemaal vooraan tegne het hek.

en inflames leuke licht en vuurwerk show maardaarmee isook alles gezegt voor mijn doen ze hebben me niet kunnen raken met iets
aaah ik stond meer aan de linkerkant en iets naar achter...

en jah ik kwam voor in flames... gelukkig smaken verschillen... we zouden toch allemaal het zelfde zijn :p

meeeiuw

W:O:A Metalhead
Nemesiss schrieb:
aaah ik stond meer aan de linkerkant en iets naar achter...

en jah ik kwam voor in flames... gelukkig smaken verschillen... we zouden toch allemaal het zelfde zijn :p

haha ja ik had ook zo een aap bij inflames achter me die al die nummers met ee hoog piep stemmetje aan het mee zingen was ergerde me er dood aan.maar goed hihi ik vond het zelf ook heerlijk om mee te brullen bij sepultura maar ik benblij dat ik niet zo een hoge stem heb als ik mee zing.

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
meeeiuw schrieb:
haha ja ik had ook zo een aap bij inflames achter me die al die nummers met ee hoog piep stemmetje aan het mee zingen was ergerde me er dood aan.maar goed hihi ik vond het zelf ook heerlijk om mee te brullen bij sepultura maar ik benblij dat ik niet zo een hoge stem heb als ik mee zing.
dan stond ik iig niet achter je want ik kan een beetje grunten maar ik heb gelukkig niet zo'n extreem hoge stem.... :D